Selam herkese! Okuma var ancak hiç oy gelmiyor. Bari emeğe saygı için beğenin. Cidden bir şeyleri kafanızda oturtup hikayenin gidişatını ayarlamak falan çok kolay şeyler değil. Emeğe saygı için lütfen oy atın.
İyi okumalar...
——
Sabah uyandığımda fazlasıyla heyecanlıydım. Gelecekti benim minik kızım. Yataktan hızla kalkıp lavaboya gittim. İşlerimi hallettikten sonra üstümü değiştirip odadan çıktım. Saat 9.00'dı. Dün görevden geldiğimiz için bugün eğitim yoktu. O sırada telefonuma aynı anda iki mesaj geldi.
Kara; Askeriyeye geldim
Aden; Askeriyeye geldiiiim
Yüzüme gülümsememi takınıp hızla dışarı çıktım. Etrafta gözlerimi gezdirdiğimde ilk dikkatimi çeken Aden oldu. Hızla ona doğru ilerlerken omzumun üstünden Kara'ya "Buraya gel Kara" diye bağırdım. Koşarak Aden'e yaklaşınca o da banktan kalkıp yanımda bitti. Hızla kollarımı boynuna doladım. Kokusu aynıydı... Gözleri o gün olduğu gibi masumdu....
Saçlarını okşayıp geri çekildim. Kara o sırada yanımıza geldi. Anlamaz gözlerle ikimize bakıyordu.
"O," diye fısıldadım. "Aden..."
Kara'nın gözleri parladı. Olayı bildiği için kurtarıcımı hemen tanımıştı. Kara için 'O' demem bile yeterdi. Kara hızla kolunu Aden'in beline sarıp kendine çekti. Aden'in gözleri büyüdü. Yavaş yavaş kızarmaya başlamıştı. Kara'nın kaslı vücudu arasında küçücük kalıyordu. Şoktan çıkıp kollarını Kara'nın boynuna doladı. İlk defa Kara'yı bu şekilde, bir kızla fazla yakın şekilde ve saçlarını koklarken görüyordum.
Cidden, niye saçlarını kokluyordu Kara Aden'in? Kara Aden'in kulağına yaklaşıp "Teşekkür ederim" diye fısıldadı. O sırada arkadan bir "Lan!" kükremesi duyuldu. Bu kaplan Onur'du.
Aden hızla geri çekilip gelen Onur'a baktı. Onur Ateş saçan gözleriyle yanımıza geldi. Aden'i kendisine çekip kolunun altına aldı. Kara'ya dönüp "Kimsin lan sen? Niye sarılıyorsun benim güzelime?!" Kara'ya baktığımda boş boş Onur'un yüzüne baktı. Ama sanırım "güzelim" lafına hafif bozulmuştu.
"Sana ne?" Onur hızla Aden'e dönüp;
"Aden kim bu gundi?"
"Gece'nin kardeşi ağabey" dedi Aden Onur'a. Kara'nın gözleri parladı.
Aden Onur'a ağabey dediği için miydi yoksa? Hadi canım.
"Onun kardeşi sana niye sarılıyor bir tanem?" diye sordu kibirli sesiyle Onur.
"Eski bir mesele ağabey, boş ver"
Boş verilecek bir mesele değildi. Ancak Aden uzatmak istemiyordu. Emindim.
"Kara, kardeşim. 2 yaş küçük benden." Onur yavaşça kafasını salladı.
"Gelin ortak alana gidelim." dedi Alp. Önden yürümeye başladı, bizde arkasından.
Ortak alana geçip kanepelere oturduk. Kara benim yanıma, Aden Kara'nın, Onur Aden'in.
"Nerden tanışıyorsunuz siz?" diye konuya girdi Onur.
"Pek anlatılacak mevzular değil Onur. Bilmenizi gerektiren bir durum da yok." Bora söze atladı.
"Ben de mi şampiyon!"
"Sende şampiyon!" deyip kıkırdadım. Kara'nın kafasına kollarımı sarıp kendime çektim. Özlemiştim keratayı.
"Dövmeci nasıl gidiyor ablacım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZBAŞI|18+
ActieGece; "Fotoğraf" Gece; Kızlaar şu sütyene bakın yeni aldım (8 Ağustos 2019) Gece; Aşırı beğendim aşırrııı Onur; Kimsin sen? (18 Ocak 2020) Onur; Bu sütyen fotoğrafı ne lan? Gece; Hassiktir Gece; Ulan görmedim ben bunu attığımı ya • Argo,küfür,cins...