18 ✔️

18.4K 402 38
                                    

Oy atmayı unutmayın. İyi okumalar (:

——

"Tayinim buraya çıktı Yüzbaşım. Buradaki bir time yeni teğmen olarak geldim"

"Ne diyorsun lan sen cibilliyetini siktiğim!?" diye kükredim Mert'in yüzüne doğru.

"Doğru duydun işte Gece. Neyini anlamıyorsun?"

"Sende sana zamanında söylediğim şeyleri doğru duydun Mert. O yüzündeki çiziklerin devamı olmaması için benden olabildiğince uzak dur!" diye bağırdım. Tehdit etmiştim onu ancak benim için bir şey değişmezdi.

Arkamı dönüp Onur'un kolunu tuttum. Tuttuğum gibi lojmanlara (adını çok karıştırıyordum kusura bakmayın) ilerledim. Mert'in dedikleriyle adımlarım durdu.

"Seni özledim" Hızla arkamı dönüp bağırmaya başladım.

"Taşak mı geçiyorsun amına kodumun çocuğu!?"

Mert ellerini yukarı kaldırıp teslim olma haraketi yaptı.

"Sakin ol Gece. Küçüktüm o zaman bilmiyordum bazı şeyleri" demesiyle koca bir kahkaha patlattım.

"3 sene önceydi Mert. Neyin çocukluğu kafasız herif!?"

"Affettireceğim kendimi sana ben. Eminim."

"Sikime kadar yolun var Mert" diye bağırdım sadece.

"Görürüz bebeğim nereye kadar yolum olduğunu" dedi Mert sırıtarak. Tipini siktiğim. Göz devirdim sözlerine.

Arkama bile bakmadan lojmanlara ilerledim. Arkamdaki ayak seslerinden Onur'un geldiğini anladım. Kendi kaldığım odaya gelip Onur'a döndüm.

"Yarın konuşmamıza devam etsek olur mu? Uykum geldi ve kendimi pek iyi hissetmiyorum" dedim küçük bir çocuk gibi. Onur anlayışla başını salladı.

"Olur güzelim. Yarın konuşuruz." dediğinde gülümsedim.

Odama girip üstümü değiştirdim. Yatağa geçip bu aptalın neden geldiğini düşünürken uykuya dalmıştım.

——

Sabah uyandığımda ilk işim yarım saatlik tavanla bakışma görevini yerine getirmekti.

Görev başarıyla tamamlandı.

Artık kendime geldiğimi anlayarak yataktan kalktım. Saate baktığımda 5.02 olduğunu gördüm. 10 dakika beklemeleri sorun olmazdı büyük ihtimalle.

Odadaki tuvalete girip işlerimi hallettim. Askeri kıyafetlerimi giyip dışarı çıktım. Tim dışarıda sıradaydı. Bende hemen karşılarına geçip konuşmaya başladım.

"Rahat, hazır ol" dediğimde hemen yapmışlardı. "300 tur koşu. 100 şınav-mekik ve barfiks. Başla asker!" diye komut verdim. Onlar koşmaya başlarken bende arkalarından koşuyordum.

——

Eğitim bitince timi biraz dinlendirmiş, ardından yemekhaneye kahvaltı için ilerlemiştik. Yemekhaneye girip kahvaltı aldık ve boş bulduğumuz yere oturup yemeye başladı.

Biz sohbet ederek kahvaltımızı ederken ibne içeri girdi. Gözlerimiz kesiştiğinde alaycı bir bakış atıp Onur'a döndüm. 

"Bu gün yapacağımız bir şey var mı Onur?"

YÜZBAŞI|18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin