0.9

1.1K 145 65
                                    

Hale: Her şeyimi bilmenden nefret ediyorum artık. 

Hale: Hayatıma aniden girdin ve benim hakkımda her şeyi bana tek bir şey sormadan öğrendin. 

Hale: Söylesene Margos,

Hale: Sıradan biri değilsin, değil mi?

Hale: Seni tanımama neden izin vermiyorsun? 

Hale: Babamın polis olduğunu bildiğini tahmin ediyorum. Bunu bile bile bana neden yazıyorsun? 

Hale: Gerçek derdin güven kazanmak mı? Yoksa başka bir çıkarın mı var? 

Margos: Bir çıkarım yok. 

Margos: Ama beni gerçekten tanımak istediğinde yani demek istediğim anlamak istediğinde sana kendimi tanıtacağım. 

Margos: Sadece şu müzik bağımlılığından kurtulmanı istiyorum.

Margos: Odaklanma sorunu yaşıyor musun? 

Hale: Hep yaşadım. Okulu bırakma sebeplerimden biri de buydu. 

Margos: Hiç umulmadık zamanlarda ani tepkiler veriyor musun? Ya da kuruntuların var mı? 

Hale: Evet. Hatta

Hale: Neyse bunu anlatmayayım. 

Margos: Neredeyse her şeyini bilen birine mi? 

Hale: Pekala.

Hale: Geçen gece birinin beni takip ettiğini hissettim. Büyük yeşil gözleri olan bir adam gördüm. Uzun ince ve bir yılan gibiydi. Yarım saat kadar peşimden koştuğunu zannedip koştum. Ama yarım saat sonunda etrafıma baktığımda kimse yoktu. Kuruntu muydu yoksa gerçekten beni mi takip etti, anlamadım.

Margos: Bundan birine bahsettin mi, Hale? 

Hale: Senin dışında hayır, bahsetmedim. 

Margos: Hale, o akşam gördüklerin gerçek olabilir. Ama kuruntu olma ihtimali de yüksek.

Margos: Şimdi kendi işimize dönersek eğer,

Margos: Sana müzik bağımlılığın için yardım edeceğim.

Margos: Ama önce sana güven vermeliyim.

İzsiz | texting✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin