Ghostly Kisses - Empty Note ♪
~
"Roseanne?" Göz göze geldikten saniyeler sonra bana doğru koşup, sımsıkı sarıldı. "Seni çok özledim."
"Ben de seni çok özledim sevgilim."
"Çocuklar hastanede olduğunu söylediler. Şimdi nasılsın? Yanında olamadım." Nasıl yani ona sebebini söylememişler miydi? Bakışlarım Yoongi'nin arkasında duran Jimin'e kaydığında el işaretlerinden ona söylemediklerini anladım.
"İyiyim canım merak etme."
"Peki neden rahatsızlandın? O Sehun puştu bir şey yapmadı değil mi?" Gözleri yüzümün her yerinde geziyor, muhtemelen iyi olup olmadığımı anlamaya çalışıyordu.
"Yoongi..."
"Efendim güzelim?"
"Ben... Hamileyim."
"Ne?"
"Oğlum baba oluyorsun işte neyini anlamadın."
"Bir dakika... Sen ciddi misin? Baba mı oluyorum yani?"
"Yok yok bunun balataları kopmuş. Jeton düşmüyor."
"Lan Eunwoo bir sus be oğlum." Çocukların atışmalarına gülerken, Yoongi hala yüzüme bakmaya devam ediyordu.
"Evet baba oluyorsun sevgilim. Minik bebişimiz neredeyse bir aylık." Beni kucağına alıp, döndürmeye başlamasıyla küçük bir çığlık attım.
"Kardeşim biraz yavaşla istersen. Hani kız hastaneden yeni geldi. Tekrar hastanelik olmasın."
"Peki sana ya da bebeğimize bir şey mi oldu? Neden hastaneye gittiniz?"
"Minik susamımız ben üzülünce üzülmüş. Bu yüzden hastaneye gittik."
"İkinizde şu an iyisiniz değil mi?"
"Evet canım. İyiyiz."
"Abi duydunuz mu baba oluyorum!"
"Senden önce duyduk kardeşim. Hatta amca olacağımız için hastanede bir tur koştuk bile. Ama bu güzel haberi Roseanne'den duyman gerekiyordu."
"Çantanda testi görünce şüphelenmiştim ama şimdi böyle duymak..."
"Miniğimiz hiç ummadığımız anda sürpriz yaptı. Artık iki kişilik değil, üç kişilik bir aileyiz."
"Sen, bana gönderilen bir hediyesin Roseanne. Bana hiç var olmayan ailem oldun."
"Aa ama yeter güzel annemizi çok ağlattınız."
"Seni seviyorum." Yanağına bir öpücük bırakıp, sıkıca sarıldım. Bir aileydik. Bu her şeyden önemliydi.
"Tebrikler kardeşim." Hoseok'un Yoongi'yi tebrik etmek için sarılmasıyla, herkes birbirine sarılmaya başladı.
Susam hepimize mutluluk getirmişti.
~
"Roseanne sen anne olacaksın..."
"Sen de baba olacaksın."
"Hala inanamıyorum."
"Yoongi öğreneli üç saat oldu. Artık sence de buna biraz alışman gerekmiyor mu aşkım?" Çocuklarla bahçedeki masada kutlama yemeği yedikten sonra herkes odalarına çekilmişti.
Şimdi ise saçlarımı taramak için aynanın karşısındaki sandalyede oturuyordum. Fakat, Yoongi buna çoktan gönüllü olmuştu. "Üç yıl da geçse alışamam gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me ⋆ yoonrosé
Fanfiction"Sen varsan cennete ihtiyacım yok." Yüzümü avuçlarının arasına alarak konuşmaya devam etti. Ellerinin sıcaklığı yanaklarımdan tüm vücuduma yayılıyordu sanki. O kadar yakındık ki, seslerimiz ve nefeslerimiz birbirine kenetlenmişti. Tüm dünya karşımız...