26, endless

118 2 0
                                    

Tom Odell - Another Love ♪

~

"Rosie?" Duyduğum sesle kitlediğim kapıyı açarak Yoongi'ye koştum.

"Sürpriiiiiz!" Aynı anda çocukların bağırmasıyla o kadar korkmuştum ki, elim kendiliğinden kalbimin üzerine gitti.

"Sizin yapacağınız sürprize tüküreyim kız korkudan bayılacaktı."

"Oğlum o silah sesleri neydi öyle? Manyak mısınız siz?" Jungkook'un haklı isyanını başımı sallayarak onayladım.

"Dedim size! Hepsi Jimin ve Baekhyun'un fikriydi." Yanıma gelerek koluma giren Jisoo ve Lisa ile beraber bahçeye yürüdük.

"Ben böyle satış görmedim sanki siz de orada değildiniz." Jimin'in tribine gülerken bahçedeki masada gördüğüm pasta ile hazırda bekleyen gözyaşlarım gözlerime hücum ettiler.

"Çocuklar..."

"Ama ağlamak yok güzel annemiz. Tabii ki bize bir yeğen haberi vermenizi kutlayacaktık."

"Çok teşekkür ederim... Ben... Çok mutluyum. İyi ki varsınız." Yanıma gelen Yoongi'ye sarılmak daha çok ağlamama sebep olmuştu.

"Biliyorum mutluluktan ama yine de her ne sebepten olursa olsun gözlerinden yaşlar akmasın." Yüzümü ellerinin arasına alarak parmaklarıyla yaşlarımı sildi.

"Hayatımın en karamsar döneminde karşıma çıktın. Bana mutluluk getirdin. Bu mutluluğun çoğalmasını sağladın. Beni olduğum gibi kabul ettin, sevdin, eksik olduğum her şeyde tamamladın ve diğer yarım oldun. Şimdi ise hayatımın en güzel hediyesini veriyorsun. Sen benim şansımsın Roseanne. Seni çok seviyorum."

Dizlerinin üstüne çöküp, cebinden çıkardığı kutudaki yüzükle şaşkınlığım ve sevincim ikiye katlandı.

"Hayat arkadaşım, biricik sevgilim ve kıymetli eşim olur musun?" O kadar mutluydum ki... Bu mutluluğu tarif edecek bir kelime yoktu.

"Evet!!!" Sesimdeki heyecan ve sevinç çok belliydi. Tabii gözyaşlarımın arasından ne kadar anlaşıldıysa...

Sanırım çocukların Yoongi'nin teklif yapacağından haberleri yoktu. Bana sürpriz hazırlarken, kendilerine de sürpriz olan bu durum onları da oldukça şaşırtmış ve bir o kadar da mutlu etmişti. "Tebrikler!!"

"Tebrik ederim Rosie çok mutlu olun!"

"Kardeşim hayırlı olsun kardeşim!"

"Tebrikler çocuklar! Çok mutlu olun!" Ve benzeri tebrik cümleleri havada yankılanırken bahçeye peş peşe giren siyah arabalarla hepimiz sessizleştik.

"Bunlar kim?"

"Bilmiyorum." Beni saniyeler içinde arkasına alan Yoongi çocuklara sessizce işaret veriyordu.

Kızların da benim yanıma gelmesiyle çocuklar önümüzde siper olmuşlardı. "Rosie eğer sıkıntılı bir durum olursa eve koşacağız tamam mı?" Jisoo'yu başımı sallayarak onayladım. "Tamam."

Arabaların oluşturduğu toz bulutu dağılmaya başlayınca içlerindeki kişileri de görmeye başladık. Bana bir yerden tanıdık gelen bu adamlardan sonra en öndeki arabanın kapısının açılmasıyla kendini gösteren kişiye şaşkınlığımı gizleyemedim.

"Baba?"

stay with me ⋆ yoonroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin