8 upside down, taehyung

316 66 39
                                    

Şiddetle çalan telefonumu nihayet elime aldığımda arayanın Yeri olduğunu fark ettim. Bu kadar aradığına göre bir şeyleri berbat etmiş olmalıydı.

"Efendim Yeri? Yine ne oldu?"

"Taehyung ben çok kötü bir şey yaptım."

"Ne yaptın?!" Yoksa düşündüğüm şeyi yapıp, Roseanne'e zarar mı vermişti?

"Roseanne... Merdivenden düştü. İlk başta en fazla kolu kırılmıştır sandım ama başı kanamaya başladı. Çok kanadı çok. Ben... Ne yapacağımı bilemedim."

"Tamam ağlama! Nerede şimdi?!" Roseanne'e bir şey olması işlerimi tamamen baltalardı.

"Okulda... Kuzey tarafındaki yangın merdivenlerinde."

"Okulda mı? Tamam kapat ben halledeceğim. Sen de eve git, dikkat çekme daha fazla." İşte bu gerçekten kötü olmuştu. Acilen bir şeyler yapmam gerekiyordu.

"Alo RM, yardımına ihtiyacım var." RM bir teknoloji dehasıydı. Ondan kayıtlarında Yeri ve Roseanne'in yan yana geldikleri anları silmesini istedikten sonra okula gelip, Roseanne'in yanına koştum. Kan kaybı yaşıyor olabilirdi.

Yangın merdivenlerine ulaştığımda, Roseanne'i kanlar içinde görmek kendimi kötü hissettirmişti. Bu hikayenin en masumu olmasına rağmen, en çok zarar gören oydu.

"Roseanne geldim. Beni duyuyor musun?"

"Yoongi..." Neredeyse duyulamayacak kadar kısık sesle mırıldanıyordu. Apar topar kucağıma alıp, kimseye görünmeden arabaya taşıdım.

Seul'ün dışında hekimlik yapan emekli bir doktor tanıyordum. Kendisiyle yıllar önce bir sokak kavgasından sonra yerde bitkin yatarken tanışmıştım.

Arabayı son hızda sürüp, yarım saate evine geldim. Roseanne hala baygındı. Kötü bir şey olmasından o kadar korkuyordum ki ellerim titriyordu.

"Geldik Roseanne dayan kızım geldik. Bay Hwang! Bay Hwang neredesiniz?"

"Kim Taehyung?"

"Evet Bay Hwang ben geldim, arkadaşımın yardımınıza ihtiyacı var. Çok kan kaybetti." Bahçesinin kapısını açarak içeri geçmeme yol verdi.

Kucağımda taşıdığım Roseanne'i hastalarına müdahale ettiği odadaki sedyenin üzerine bıraktım.

"Ne oldu böyle? Neden bu halde?" Bir yandan müdahale ederken bir yandan da ne olduğunu sorguluyordu.

"Merdivenden yuvarlandı. Babası çok ünlü bir iş adamı. Magazine çıkma ihtimalinden dolayı hastaneye götürmemi istemedi. Aklıma sen geldin."

"Ben pansuman yapabilirim ama bu kızın acilen hastaneye gitmesi gerekiyor Taehyung. Ciddi bir beyin travması olabilir."

"Tamam amca." Öz amcam değildi ama bana çok amcalık yapmıştı. Bunu bugün bile hissedebiliyordum.

~

Busan'da hastanesi olan Luhan adında bir arkadaşım vardı. Onun yardımıyla Roseanne'i hastaneye götürebilmiş ve geniş kapsamlı bir kontrolden geçmesini sağlayabilmiştim. Hastane kaydı olmadan kontrollerini sağlayabileceğim tek yer Luhan'ın hastanesiydi.

Hastanedeki kontrolleri yaptırdıktan sonra onu Hwang amcanın yanına bırakıp, Seül'e geri dönmem gerekiyordu. "Hwang amca Roseanne bir süre burada kalsın. Ben şehre dönüp ailesine haber vereceğim. Uygun bir hastane ayarladıkları zaman geliriz."

"Tamam evlat, merak etme." Yıllar içinde buna benzer çok olay yaşamıştık. Bakan ya da vekil çocuklarını tedavi etmeye o kadar alışmıştı ki, bu tarz bir hikaye onu şaşırtmamıştı bile.

stay with me ⋆ yoonroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin