4. BÖLÜM: "KASIRGA'NIN ÇÖPLÜĞÜ"

4.6K 212 81
                                    

🗝️

Merhaba,

Dün bağlantı sorunu yaşadığım için bölümü atamadım fakat bugün beraberiz ^^

Lütfen oy verip yorum bırakmayı unutmayın.

Keyifli okumalar!

AG, MOONZz - Animal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AG, MOONZz - Animal

4. KASIRGA'NIN ÇÖPLÜĞÜ

Zihnimin çorak arazisinde toprağın binlerce metre altına gömülmüş anıların saçıldığı yerin ortasında duruyorum. Anılar kaçmak istedikçe adımlarımı takip ediyor, ayağıma dolanıyor ve hiç beklemediğim bir anda yüzüme bir tokat misali iniyor.

Her bir anı daha derin yaralar taşıyor bünyesinde ve her biri bir çığlığın serzenişi ile başlayıp bitiyor.

Zaman burada daha yavaş işliyor, Tanrı tüm acının iliğime işlediğinden emin olmak istiyor.

Yağmur dinmiş, sırılsıklam bir şekilde üzerimden damlayan yağmur damlalarıyla babamın emrini uyguluyor ve ağaçlı yolun girişinde dikiliyorum. Güneş artık kendini tepelerin ardından gösteriyor ve bu yüzden göğün kızıllığı son bulmuş durumda, karanlık bulutlar günün ilk saatlerinde güneşi yutmak için büyük bir savaş içerisindeler.

Babamı ve Okan'ı ağaçlı yolun orta kısmında ciddi bir mesele hakkında konuşurken gördüm. Konuştukları şey her ne ise Okan'ın sert yüz hatlarını ortaya çıkarmış babamın ise gururunu okşamıştı. Okan yolun sonundaki karartıyı fark edince başını kaldırdı ve gözlerini gözlerime dikti, şaşkındı çünkü konuştukları süre zarfınca burada onları bekleyeceğimi düşünmemişti. Alışacaktır. Alışır.

"Melsa ekipteki en iyi adamları topla ve Okan'ın himayesine ver bundan sonra Okan'ın sözü onlar için emirdir." Babam konuşurken yanımdan geçip gitmek için hazırlandı ama Okan'ın söyledikleri durmasına sebep oldu.

"Melsa'nın da bana yardımcı olmasını istiyorum koca bir ekibi kontrol etmem, edemeyeceğimden değil ama biliyorsunuz yalnız çalışmayı severim."

"Ekibin öldüğünden beri." Dedi babam mırıldanarak. Bunu kasten yaptığını hissettim Okan'ı bilerek sinirlendirmek istedi çünkü bu işin içine dahil edilmemi istemiyordu. Bana güvenmediği için değil tam tersi fazlasıyla güvendiği için. Ben ortalıkta yokken babamın emir yağmuruna tutup gözü kapalı güveneceği kimse yoktu ve başka birine emir verdiği zaman ki bu Zülfikar olsa bile şaşmazdı, gidip arkalarını toplaması gerekirdi. "Melsa partnerlik için iyi bir ortak ama yeterli mi bilemedim. Sana daha iyilerini bulabilirim, özel olarak istediğin bir isim varsa birkaç saate getirebilirim evlat."

"Melsa'yı gördüm efendim, o gün ödül töreninde." Okan bakışlarını üzerime çevirdiğinde yüzünde keskin bir ifade vardı. İstediğini almadan bırakmayacaktı onu o an anladım. "Hakkında çok fazla şey duydum ama o beni her seferinde daha da şaşırttı ne diyebilirim ki Haldun Güner'in kızı ancak bu kadar kusursuz olabilir."

TAN VAKTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin