Lap 24

772 50 1
                                    

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
ʟᴀʀᴀ ʙʟᴀᴄᴋ
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

De persze nem az lett, amit elterveztem. Mért is lett volna úgy? Még alig értem haza mikor csörgött a telefonom. A kijelzőn Emma neve villogott.

- Szia, Emma.

- Voltál ma már fent akármelyik közösségi oldalon? – nem is köszönt, hanem egyből belevágott a dolgokba.

- Még nem. Nem igazán volt ma hangulat az internetes platformokhoz. Mért történt valami fontos? – kérdeztem akkor még mit sem sejtve.

- Tele van veled az egész insta, twitter meg facebbok.

- Hogy mi?

- Ahogy mondom. Most néztem és mindenhol arról beszélnek, hogy együtt vagy Charlessal és hogy csak kihasználod.

- De ezt honnan veszik? – magamban roskadva ültem le a kanapéra.

- Mindenhol csak úgy hivatkoznak a forrásra, hogy közeli hozzátartozó vagy, hogy névtelen forrás. Szóval nem tudom. De nagyon sokan fel vannak háborodva.

- Én nem tudom, most mit tegyek.

- Hívd fel Charlest ő is biztos találkozott már ezekkel a hírekkel. Ő valószínűleg jobban tudja, hogy mit kell ilyen helyzetben tenni és megtudna nyugtatni téged. De már elindultam hozzátok szóval olyan húsz perc és ott vagyok nálatok.

- Oké. – még el sem köszöntünk egymástól úgy nyomtam ki a hívást és kezdtem el tárcsázni a barátomat.

- Szia, Lara. – hangja dühös volt.

- Szia. Gondolom olvastad a cikkeket.

- Igen olvastam és elkezdtem már a keresést az után, aki a sok hülyeséget kitalálta. Te hogy vagy?

- Hogy lennék mikor a fél világ egy aranyásó kurvának tart, aki csak azért van együtt veled, hogy minden pénzt lehúzzon rólad?

- Kicsim mindketten tudjuk, hogy ez nem igaz. Csak valaki azt akarja, hogy szenvedj.

- Hát annak a valakinek sikerült elérnie, amit akart.

- Egyedül vagy?

- Most igen, de lassan itt lesz Emma is. Mért?

- Csak mert nem akarom, hogy ezt most egyedül vészeld át. Ha nem lenne sűrű a programom biztos, hogy elmennék hozzád, de sajnos most nem tudok. – hallottam hangján, hogy szomorú.

- Nyugi semmibaj. Lehet, hogy most sokkal jobb hogy Emma lesz az, akinek ki tombolhatom magamat. Kell egy kis csajos délután.

- Jól van akkor. Bármi fejlemény lesz, az ügyben majd szólok.

- Rendben, de nem várok nagy csodát.

- Hidd el hogy én, sem de mindent megfogok tenni, hogy mindenki, elfelejtse ezt az egészet.

- Rendben legyél jó. Szeretlek. Szia.

- Én is szeretlek sziaaa.

Leraktam a telefont az asztalra és felmentem a szobámba és átöltöztem melegítő szettbe. A konyhába mentem és vettem elő pár zacskó chipset meg a hűtőből vettem ki üdítőt és visszatértem a nappaliba. Éppen hogy lepakoltam a nassolni valókat a dohányzó asztalra mikor csöngettek. Gyorsan az ajtóhoz mentem és amilyen lendülettel nyitottam ki az ajtót azzal a lendülettel jött be rajta Emma. Olyan régóta vagyunk már barátok, hogy egyszerűen már otthonosan mozog a házunkban. Mögötte becsuktam az ajtót és követtem a nappalinkba. A kanapén foglalt helyet Joker mellett és miközben a kutyámat simogatta engem méregetett összehúzott szemekkel.

RushWhere stories live. Discover now