1

2.2K 35 1
                                    

REAKCIÓJUK A VÁRATLAN MENSTRUÁCIÓDRA

— word count: 1133
— warning/s: vér...?lmao, káromkodás (ezt se tudom, hogy ide kéne-e sorolni, de biztos, ami biztos)

Seokjin
Egész nap fáradtnak érezted magad, minden magyarázat nélkül. Miután délutánra se múlt el a kellemetlen kimerültséged, úgy döntöttél pihensz egy kicsit Seokjin ágyában. Az illata mindig is segített könnyen elaludni.

Általában mélyen alszol, és nehéz felébreszteni, ezért megijedtél, mikor kinyitottad a szemed, és olyan érzésed volt, mintha lebegnél. Beletelt pár másodpercbe, mire rájöttél, hogy tényleg a levegőben vagy.

- Shhh, semmi baj, csak én vagyok az... - suttogta Jin nyugodt hangon, telt ajkai az orrodat súrolták - Aludj tovább szerelmem.

- Mi-miért... mozgunk? - mormogtad, a bágyadtság miatt még nem tudtál rendesen gondolkozni.

Jin úgy döntött inkább nem is említi a foltot, amit észrevett, mikor átgurultál hozzá az ágyban, vagy azt, hogy már lecsúsztatta rólad a pizsamanadrágod, hogy elvigye kimosni.

Óvatosan lefektetett a kanapéra, és betakart egy puha takaróval.

- Így szemmel tudlak tartani, ha úgy döntenél elvérzel - a jól ismert nevetése követte a borzasztó viccét.

Csukott szemmel félig nyöszörögtél, félig kuncogtál.

- Te vagy a legrosszabb.

- Igen, de szeretsz.

YoongiMiután egész éjjel fent maradt dolgozni, Yoongi szinte beájult melléd az ágyba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Yoongi
Miután egész éjjel fent maradt dolgozni, Yoongi szinte beájult melléd az ágyba. Ugyanolyan mélyen aludtál, mint ő, amíg meg nem érezted a kellemetlen nedvességet a lábaid között. Azonnal tudtad, hogy mi történt. Ugh. Mindig a legjobbkor.

Nagy nehezen kimásztál az ágyból, fehérneműt cseréltél, és betettél egy tampont.

Mikor visszamentél a szobába, Yoongi keze vakon tapogatózott a párnán, tested után, aminek mellette kellett volna lennie.

- Bébi? - nyögött halkan, hangja rekedt volt az álmosságtól - Hol...?

- Itt vagyok - suttogtad, ahogy odasétáltál hozzá, és lehajoltál, hogy megcsókold az arcát. - Megjött a menzeszem. Az ágyban...

- Ó, tényleg? - Yoongi még csak nem is fáradozott azzal, hogy kinyissa a szemét. Megfogta a karod, és óvatosan maga mellé húzott az ágyba. Hátulról átölelt, te pedig karjai közé fészkelted magad, miközben forró lehelete csikizni kezdte a nyakad.

- Mindegy, később megoldjuk

Szorosabban ölelt magához, és már kezdett is visszaaludni.

- Most szükségem van rád.

BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now