33

1K 24 0
                                    

REAKCIÓJUK, MIKOR VIRÁGOKAT VESZEL NEKIK

— word count: 1426
— warning/s: nincs
— note: NE HARAGUDJATOK AMIÉRT NEM VOLT BEJEGYZÉS KB NEMTOM MIÓTA KICSIT MEGHALTAM, DE ASSZEM VISSZATÉRTEM LESZNEK MEGINT REAKCIÓK!!!

SEOKJIN
— először nagyon zavarban van. vörös fül, arc, minden.
— de aztán az egészet egy versennyé változtatja.
— ki tudja megvenni a legnagyobb, legszebb virágcsokrot?
— és ő tényleg elhatározza, hogy nem fog veszíteni. nem veszít.

- Kim Seokjin! - még csak le sem pillantasz a telefonodra, miközben felveszed a videóhívást, és nem tudod, hogy sírj vagy nevess azon, milyen állapotba került a lakásod.

- Tetszenek? - a barátod boldog nevetése, és győzedelmes tekintete miatt szemeid gyorsan a képernyőre ragadnak.

- Kétszáz rózsa - nézed döbbenten virtuális alakját.

- Talán meg kéne számolnod őket - mondja csillogó szemekkel. - Lehet, hogy a virágosok átvernek minket...

- Nem, hidd el, kétszáz rózsa van a lakásomban - mondod, és megfordítod a kamerát, hogy ő is láthassa a végeláthatatlan rózsahegyeket, amely egykoron még a nappalid volt.

Hangos nevetésének édes hangja szűrődik ki a telefonod hangszórójából, és egy elkeseredetten szeretetteljes sóhaj kíséretében te is kuncogni kezdesz.

- Őrült vagy - mondod neki, ahogy mosolyod egyre szélesebb.

- Őrülten szerelmes beléd - javít ki könnyedén. - Gyerünk bébi, mondd, hogy tetszenek!

Vissza kell harapnod egy mosolyt.

- Igen, oké... Imádom őket.

YOONGI— brutálisan zavarban van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

YOONGI
brutálisan zavarban van.
— tágra nyílnak a szemei, és szó szerint nem tud megszólalni, annyira meg van lepődve.
— de nagyon tetszenek neki, még akkor is, ha nem mondja ki hangosan. nem tudja titokban tartani, mert az arca így is halványan elpirul.

- Szóval? - kérdezed lelkesen, és várod, hogy rád nézzen.

- Virágot vettél nekem - állapítja meg egyszerűen, ujjai közt szorongatva a csokrot, amiről nem tudja levenni tekintetét.

- Igen - mosolyodsz el. - Tetszik?

Egy pillanatra elhallgat.

- Bébi? - sürgeted, az ujjaidat tördelve és reménykedve, mikor végre felnéz, és tekintete találkozik a tiéddel.

Halványrózsaszín pír telepedik az arcára, és lehunyja a szemeit, miközben megdörzsöli a nyakát.

- Igen, tetszenek... - leheli halkan, és szemeit újra a fehér tulipánokkal teli csokorra szegezi. - Nagyon kedves tőled.

Hatalmas mosoly terül szét az arcodon, ahogy rájössz, hogy mennyire tetszenek neki, így nem erőlteted tovább, csak hagyod hogy a gyönyörűséges boldog érzés tovább virágozzon a mellkasodban, a napod hátralévő részében.

BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now