DOLGOK, AMIKTŐL FELIZGULNAK
— word count: 572
— warning/s: horny thoughts :(Seokjin
— amikor szemüveget viselsz. általában akkor fordul elő, ha egy hosszú nap után, mindketten otthon vagytok, te pedig csak felveszed a szemüveged, hogy könyvet olvass, vagy bármi más. az, hogy egyszerre vagy aranyos és szexi, teljesen megőrjíti, és egyszerűen nem tudja a nadrágjában tartani a farkát.— amikor főzöl neki. seokjin szeret főzni, és csinál neked mindenféle finom ételt, de van amikor úgy döntesz, itt az ideje, hogy te állj a konyhapult mögött, és mikor látja, hogy milyen keményen dolgozol, csak hogy valami finomat ehessen, elolvad és nagyon izgatott lesz.
Yoongi
— brutális őszinteség. ha egyenesen odamész hozzá, és azt mondod "akarlak", gondoskodni fog róla, hogy megkapj, amit csak akarsz. szereti ha nem félsz elmondani, hogy mi jár a fejedben.— mocskos viccek. szereti a humorérzékedet, és azokat a piszkos kis vicceket, amiket mondasz. ez általában akkor történik, ha az ő barátaival vagy a te barátaiddal vagytok. miközben mindenki nevet a poénon, ő nem tud mit csinálni, csak nyel egy nagyot, és az esze teljesen máshol kezd el járni.
Hoseok
— amikor táncolsz. ő maga is szeret táncolni, így nem meglepő, hogy téged táncolni látni eléggé beindítja. még ha csak összevissza mozogsz, ringatod a csípődet vacsorakészítés közben, vagy bármi más. annyira boldog lesz, és egyszerűen csak meg akarja veled osztani ezt a boldogságot... a hálószobában.— szemforgatás. ha veszekedtek, és megforgatod a szemed, számíthatsz rá, hogy felkap, és az ágyra dob. csak még jobban feldühíti, de közben meg annyira felizgatja az, hogy ellenszegülsz neki, hogy nem tud mit kezdeni magával.
Namjoon
— káromkodás. ő édesnek és ártatlannak tart téged, és ez furcsán hangozhat, de mikor hallja, hogy azok a mocskos szavak kijönnek a szádon, teljesen felizgul.— amikor az ajkadba harapsz. namjoon amúgy is szereti, ha valamibe nagyon beletemeted magad, és látja, hogy mennyire figyelsz arra, amit csinálsz. amikor koncentrálsz, öntudatlanul beleharapsz az alsó ajkadba, és ő észreveszi, azonnal ő akar lenni az, aki harapdál.
Jimin
— amikor flörtölsz. és nem feltétlen vele. flörtölhetsz valakivel, aki a közeledben van, szándékosan, és ő tudja ezt. feszegeted a határait, és mindketten kíváncsiak vagytok, hogy meddig tudsz elmenni. plusz azok a kis szemkontaktusok vele, miközben te egy másik emberrel beszélsz, és egy apró vigyor is megjelenik a szádon. igen, már tervezi, hogy hogyan fog megbüntetni ezért.— amikor látszódik a nyakad. jimin egyszerűen szereti a nyakadat. szeret csókokat és nyomokat hagyni rajta, az ujjait köré fonni. így amikor felkötöd a hajad, és teljesen csupasszá válik a nyakad, elveszti az irányítást. plusz pont, ha choker nyakláncot viselsz!
Taehyung
— amikor együtt csináltok dolgokat. amikor elmentek együtt bevásárolni, megbeszélitek, hogy milyen színű függönyt vegyetek, közösen vacsorát készítetek. alig várja, hogy feleségül vehessen, hogy saját családotok legyen, és az ilyen dolgoktól folyton eszébe jut ez. azonnal be akar rángatni a hálószobátokba, és egyből neki is akar állni a családalapításnak.— amikor félbeszakítod egy csókkal. vannak olyan pillanatok, amikor nem tudsz mit csinálni magaddal, mert nem tudsz betelni vele, és főleg ha valami olyasmiről beszél, amibe nagyon belemélyed, csak odahajolsz és megcsókolod, amitől hirtelen elhallgat. az elméje kiürül, és innentől fogva, csak te vagy az eszében.
Jungkook
— amikor megcsókolod a nyakát. vagy csak úgy általában a csókolózás. jungkook odáig van az ajkaidért. nem viccelek. imádja őket. szóval ahogy elkezdtek csókolózni, nincs visszaút.— önbizalom. szereti, ha azt viselsz, amit csak akarsz, azt mondasz, amit csak akarsz. szereti, ha nem félsz először megtenni egy lépést különféle helyzetekben. nagyon büszke rád, és ha látja, hogy te vagy a felelős önmagadért, az felizgatja őt.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...