REAKCIÓJUK, MIKOR VESZEKEDTEK
— word count: 1703
— warning/s: káromkodás, szex említése; de nem nagy mennyiségben
— note: már napok óta ez a veszekedős reakció járt a fejembe és egyszerűen djakxjskdjsj, bár őszintén én még megcsókolni se akarnám a páromat egy kiadós veszekedés után, de túl hot volt az otlet 😩Seokjin
Ha mérges vagy, megpróbál kiengesztelni. Viccelődik, és aranyosan viselkedik, arcával próbál elcsábítani. De ha épp nem vagy olyan hangulatban, és továbbra is mérges maradsz, ő is ideges lesz.Mikor igazán haragszik, le sem szarja, hogy hogyan viselkedik. Tényleg ott kiabáltok egymással az élelmiszerbolt közepén, az őszibarackok miatt.
- A barackok kibaszottul dinnyék, és megmondom, miért...
Nagyon hangos. Meg se próbálod túlkiabálni, mert képtelenség lenne. Ha elmész, vagy figyelmen kívül hagyod, rohadt feldúlt lesz, és még hangosabban fog veszekedni.
- Nem! Nem otthon beszéljük meg, hanem kurvára itt!
Namjoon teljes ellentéte - brutálisan irracionális lesz. Nem tévedett még soha, egész életében... Aha, persze. Még ha be is bizonyosodik, hogy téved, megtalálja a módját, hogy neki legyen igaza, és egyszerűen csak annyira idegesítő... Hosszú perceken keresztül magyarázza, hogy miért kell az őszibarackokat dinnyének tekinteni. Menthetetlen.
Ha nem nyilvános helyen vagytok, akkor is hasonlóan viselkedik. Ha megpróbálsz kisétálni a szobából, eléd áll, elkapja a karod, és testével blokkolja a menekülő utadat.
- Hé, ezt befejezzük!
Nem hagyja abba a beszélést, és nem szeret teret adni neked, hogy lehűtsd a gondolataid.
Ha veszekedés közben megcsókolod, azonnal elfelejti, hogy miről is volt szó. Hagyja, hogy átvedd az irányítást, és képes pillanatok alatt begerjedni. Csak figyeli, ahogy mérgesen szuszogva, szó szerint letéped róla az ingjét, miközben hozzá dörgölöd magad.
- Olyan hülye vagy, hagyd abba... - sóhajtod a fülébe, mire a hangodtól izgatottan megrándul a férfiassága, az alsónadrágjában.
A végén már békén hagy téged, és nem hajtogatja tovább, de Jin elkönyveli magában, hogy neki van igaza. Apró csókokat hagy a tarkódon és a kézfejeden, és segít megfőzni az aznap esti vacsorát.
Yoongi
Ha baromságokat mondasz neki, mert mérges vagy, pontosan három percet fog adni neked, mielőtt otthagy valahol, és elsétál. Ha pedig követed, és tovább beszélsz hozzá, úgy fog tenni, mintha nem ismerne.Ha nagyon kiakasztod, elhajt az autóval, és otthagy a parkolóban, de körülbelül egy perc múlva visszajön.
- Abbahagytad a hisztit?
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...