MIKOR NAGYON KORÁN EL KELL MENNIÜK
— word count: 995
— warning/s: nincsSeokjin
A hangos zörgés a fapadlón arra készteti Seokjint, hogy felriadjon, és csukott szemmel kinyújtsa a karját, hogy kezével körbetapogatózzon. Mikor ujjai végül hozzáérnek a hideg telefonhoz, kikapcsolja a zümmögést, és egyik szemét kinyitva ellenőrzi az időt. Visszarakja a földre, és némán ásít. Meztelen hátának simulva fekszel, és karjaid fokozatosan összeszorulnak teste körül, mire hátrafordul, és elmosolyodik a még mindig alvó állapotodat látva. Gyengéden megdörzsöli a puha bőrödet, és kiszabadítja magát az ölelésed és a takarók fogságából.Csoszogva mászkál a lakásban, halkan készülődik, és mindent megtesz, hogy ne ébresszen fel. Miután elkészül, visszamegy a matrachoz, miközben magára húz egy pulcsit. Boldogsággal a mellkasában figyeli, ahogy átgördülsz az ő oldalára az ágyban. Leguggolva, óvatosan a hajadba fúrja ujjait, és odahajol, hogy megcsókolja a homlokod, mielőtt némán mosolyogva kimegy a szobából.
Yoongi
A telefonból megszólaló lágy dallam, szinte azonnal felébreszt a mély álmodból. Kényszeríted magad, hogy kinyisd a szemed, és látod, hogy odakint még mindig korom sötét van. Pislogsz párszor, és kikapcsolod a készüléket, hogy eltűnjön a vakító fény. Most már nagyjából hozzászoktál az utcáról beszűrődő lámpák sárgás fényéhez, és oldalra fordítod a fejed, hogy a barátodra pillanthass, aki a hátán fekszik, mozdulatlanul, ajkait enyhén szétnyitva. Odahajolsz hozzá, és arcodat a nyakába temeted, gyengéden megcsókolva a bőrét. Felemeled a fejed, és nézed, ahogy felébred, kezedet becsúsztatod a felgyűrődött pólója alá, hogy megsimogasd a felsőtestét. Egyik kezét a levegőbe emeli, és megdörzsöli a szemét, amíg te újra odahajolsz, és megpuszilod az arcát.Néhány perc múlva erőt vesz magán, és oldalra fordítja a testét, ezzel téged a hátra döntve. Megcsókolja az ajkaid, és kelletlenül felkel. Az álmosság lassan újra rádtelepszik, és a szemhéjaid egyre nehezebbé válnak. Félig csukott szemmel nézed, ahogy Yoongi öltözködik, ő pedig fáradt mosollyal figyeli, ahogy visszaalszol.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...