REAKCIÓJUK, MIKOR ELŐSZÖR ÉLVEZNEK BELÉD
— word count: 3046
— warning/s: smut!; védekezés nélküli szex, mocskos beszéd, femdom (domináns olvasó), babacsinálás (HKDSJ), creampie, cock-warming, breeding kink, pussy-slapping, cringe humor...
— note: konkrétan a fél életembe került, hogy ezt megírjam, de sikerült, szóval hurrá!! ez az első ennyire részletes 18+-os írásom, de nagyon remélem, hogy van akinek tetszik ^^Seokjin
- Psszt, _ _ _ _ - hallod a barátod hangját, és mindent megteszel, hogy figyelmen kívül hagyd - Ébren vagy?"Akarlak... Benned akarok lenni, kérlek... Aludni fogunk, ígérem." Aludni fogunk, a szart.
- Seokjin, menj aludni, vagy esküszöm nagyon dühös leszek - figyelmezteted, mire nyafogni kezd.
- El fogsz élvezni, segítek. Kevesebb mint tíz perc kell...
Ha nyitva lennének a szemeid, megforgattad volna őket, bár még akkor sem vette volna észre. A kiskifli előnyei...
- Ígérem.
- Az ígéreteid nem érnek semmit - morgod, mire fájdalmasan sóhajt egyet, de felnyög, mikor előre-hátra kezded mozgatni a csípőd. Sokkal könnyebb dolgod lenne, ha Seokjinnel nem lenne olyan jó a szex...
Felemeli a lábad az övével, és ujjai megtalálják a csiklód. Lassan dörzsöli körülötte az érzékeny bőrt, mielőtt lágyan összecsippenti ujjaival.- Nincs rajtam óvszer, húzzam ki, vagy...?
Tudod, hogy már régóta álmodozott arról, hogy elélvez benned, de még ha tablettát is szedtél, soha nem akartál kockáztatni.
- Csak dugj meg... Majd kitaláljuk, ha elérünk oda.
Nem vesztegeti az időt, belédmerül és mozogni kezd. Olyan mélyen és erősen érzed magadban, miközben ujjait tovább mozgatja a csiklódon, pont úgy, ahogy tudja, hogy szereted. Érzi, ahogy összeszorulsz a farka körül, ahogy lüktetsz, miközben halkan sóhajtozol. A füledbe nyög, és hazudnál, ha azt mondanád, hogy nem bizsereg meg tőle az egész tested. Olyan jól csinálja, pont úgy, ahogy mindketten szeretitek, és nem tudod rávenni magad, hogy megmondd neki, hogy húzza ki, még akkor sem, mikor érzed, hogy hasizma megfeszül, és tudod, hogy hamarosan elélvez.
- Élvezz belém - fakadsz ki nyöszörögve, mire érzed, hogy farka hevesen megrándul - Kérlek...
- Egy valóra vált álom vagy - mondja, és átfordít a hasadra, a csípődbe kapaszkodva még mélyebben és gyorsabban mozog.
Annyira nedves vagy, hogy könnyen csúszik beléd, a testeitek összetalálkozásának hangja, és a nyögések és sóhajok zaja tölti be a szobát. Mindketten levegő után kapkodtok, és Seokjin sóhajai is hangos nyögésekbe fulladnak. A póz miatt, minden lökésnél megüti a g-pontodat, és tudod, hogy hamar el fogsz érni a csúcsra.
- El fogok élvezni— baszki, el fogok élvezni - csikorgatja a fogait kifulladva.
Gyakorlatilag sikítozol, ahogy lüktetsz körülötte. Valami elpattan benned, és felfoghatatlan gyönyört érzel az alhasadban. Lehunyod a szemed, és remegve lihegsz a párnába.
- Olyan jó érzés - mondja, lökései lassulni kezdenek, és arra összpontosít, hogy mélyebben hatoljon beléd. Egy hosszú nyögést ereszt ki, és érzed, hogy szétárad benned az eddig ismeretlen, hihetetlenül jóleső melegség.
A légzésed kezd visszaállni normálisra, ahogy mellkasát a hátadra támasztja. Érzed, hogy combodon lefolyik kettőtök nedvessége, és a hasad megugrik az érzéstől.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...