REAKCIÓJUK MIKOR TERHES VAGY
(és nem vagytok összeházasodva)— word count: 2199
— warning/s: káromkodás, beszélgetés arról, hogy megtartsátok-e a babát, smut!, breeding kink, body worship (ezeknek nem találtam magyar megfelelőt, tehát ha nem ismeritek a jelentésüket, keressetek rá!!<3)
— note: nem volt időm Jungkook szülinapjára külön írni valamit, de legboldogabb szülinapot a mi bestest boy-unknak ^^Seokjin
Hadarva mondtad el neki, hogy már öt tesztet is elvégeztél, és ennyiszer nem kaphattál hamis pozitív eredményt. Tudtad jól, hogy rossz az időzítés, és szó szerint szédültél, hányingered volt, ahogy ott ültél előtte.
Csak bámult téged, folyamatosan pislogva.- Az... az enyém?
A mellkasod szorítani kezdett, mielőtt harag söpört volna végig a testeden.
- Mi a fasz? Mégis kié lenne, ha nem a tied?!
- Ne! Várj, sajnálom, gyere vissza! - kapta el a karod, mikor fel akartál állni a kanapéról. Dühösen megtörölted a szemed, ő pedig közelebb húzódott hozzád.
- Ne sírj, szerelmem, sajnálom. Én csak... Meglepődtem.
- Igen, én is! Természetesen a tied, te bunkó, nem hiszem el, hogy ezt kérdezted.
- Bunkó vagyok - helyeselt, és az ölébe húzott. Arcodat a mellkasába temetted, miközben tovább zokogtál.
- Egy igazi bunkó - mormolta, ahogy köröket dörzsölt ujjaival a hátadra - Természetesen az enyém, és te is az enyém vagy. Minden rendben lesz. Bárhogyan is döntesz, túl fogjuk vészelni.Ezután már könnyebb volt. A kezdeti sokk után, mindketten megnyugodtatok, és a következő hónapok hangulatát átvette valami földöntúli boldogság. Seokjin mindenben segített neked, és soha nem engedte, hogy egy kicsit is túl erőltesd magad. Minden egyes alkalommal, mikor valamilyen étel után vágyódtál, felkelt, akár hajnali kettőkor is, hogy főzzön neked.
Az első ultrahangon vicceket mondott, és megnevettetett, hogy ne legyél olyan ideges, de mikor meghallottátok a monitorból a szívverést, nagyon csendes lett.
- Jinnie? - szólítottad meg halkan.
Amikor megfogta a kezed, egy kicsit remegett, és mikor felnéztél rá, hatalmas könnyek csorogtak le az arcán.
- Össze kell házasodnunk - mondta, mire megcsaptad a tenyered hátuljával.
- Nem kérheted meg a kezem, miközben egy rohadt fémágyon fekszek!
Csak nézett rád azzal a gyönyörű, hatalmas mosolyával, mire megforgattad a szemeid, és (természetesen) igen-t mondtál.
Mikor panaszkodni kezdtél, hogy mennyit híztál, gúnyolódni kezdett, de megfőzte az összes kedvenced, és biztosra ment, hogy megcsókolja minden egyes részedet aznap este az ágyban.
Elbűvölte, hogy milyen teltek lettek a melleid, és kitöltötték a tenyerét, mikor kezébe vette őket, hogy mennyire érzékennyé váltak a mellbimbóid, amikor nyelvével ingerelte őket, és hogyan váltak sötétebb színűvé, néhány hónap után.
Az elkövetkező hónapokban egyre csak teltebbek lettek, és a pólóid elkezdtek feszülni rajtad, ami teljesen megőrjítette őt.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...