REAKCIÓJUK, MIKOR SÍRSZ (mert túl stresszes vagy)
— word count: 976
— warning/s: nagyon fluff mindjárt énis bőgök
— note: szeretnék mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánni, és megköszönni, hogy olvassátok a reakcióimat! <333Seokjin
Amikor látja, hogy egy könnycsepp folyik végig az arcodon, miközben az íróasztalodnál ülsz, és a fejed a kezeden támaszkodik, azonnal felugrik, és odarohan hozzád.- Édesem, mi a baj? - kérdezi, mielőtt észrevehetnéd, hogy melléd termett. Letörli arcodról a könnyeket, és a mellkasához húzza az fejed. Megsimogatja a hajad, és nem tudsz mit csinálni, csak telesírni a pulóverét. Tudod, hogy valószínűleg koszos lesz a sminkes könnyeidtől, de azt is tudod, hogy nem törődik most vele.
Mikor egy kicsit megnyugszol, megpaskolja a fejed, és finoman felemeli az arcod.
- Nézz rám... - mondja, és halkan kuncogni kezdesz azon az arcon, amit vág. Finoman megpofozod, amikor nevetni kezd, boldog, hogy már nem sírsz. Továbbra is kedves neveken szólítgat, mint "édesem", "kicsim", "szerelmem", amíg el nem tolod magadtól, megnyugtatva, hogy már jól vagy.
- Itt van a mosoly, amit a legjobban szeretek. Ne stresszelj, _ _ _ _. Itt vagyok neked.
Yoongi
Yoongi azonnal tudja, hogy valami nincs rendben. Túl jól ismer téged, bármennyire is próbálod leplezni. Amint meglátja, hogy könyököd az asztalon támaszkodik, és az arcod a kezedbe temeted, lecsapja a laptopját, és átkarolja a derekad.- Bébi, gyere ide. Tarts egy kis szünetet - mondja, miközben kis köröket dörzsöl a hátadra. Homlokát összeráncolja, mikor halkan zokogni kezdesz. Ahelyett, hogy arra fókuszálna, hogy felvidítson, jobban aggódik, amiatt hogy miért sírsz. Utálja a gondolatot, hogy valaki vagy valami annyira felzaklatott, hogy már a könnyeiden sem tudsz uralkodni.
Letörli a könnyeidet, és arra kér, hogy mondd el mi bánt. Yoongi rendkívül kitartó, azzal kapcsolatban, hogy beszélj az érzéseidről, mert nem akarja, hogy kicsit is úgy érezd, hogy titkolnod kell előtte bármit is.
Mikor eléggé megnyugszol ahhoz, hogy beszélni tudj, óvatosan hallgat, és bólogat. Végig melletted marad, és komolyan átgondolja, hogy hogyan tudna segíteni.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...