REAKCIÓJUK, MIKOR A GYEREKETEK ROSSZKOR NYIT RÁTOK
— word count: 2027
— warning/s: [smut] tényleg csak kisgyerekek rosszkor rossz helyen :c
— note: ebben a reakcióban a "_ _ _ _" jelzést a gyerekek nevénél használtam, nem akartam én megszabni őket :)SEOKJIN
Négykézláb térdelsz az ágyon, kezeddel az alattad lévő lepedőbe markolsz, miközben Seokjin mély, lassú mozdulatokkal mozog benned.- Pont ott - mondod, a lélegzeted visszafojtva, ezzel buzdítva, hogy mozogjon gyorsabban. Annyira tökéletes, és annyira jó érzés, hogy úgy érzed, mindjárt felrobbansz. Rövid perceken belül már érzed is a hasadban a nyomó érzést, ami lassan átterjed a tested többi részére is, és éppen, mikor elérnéd az orgazmusod, a hálószoba ajtaja kinyílik, és a három éves kislányotok sétál be.
Mindketten megdermedtek, és majdnem pánikba esel, de a férjed elég gyors. Megragadja az ágyon lévő takarót, az alsó feledre hajítja, és kihúzódik belőled, hogy mögéd üljön.
- _ _ _ _, kicsikém - szólal meg Seokjin, még mindig kissé kifulladva. - Miért nem vagy az ágyban?
A mackóját szorosan a mellkasához szorítja, és tenyerével a szemét dörzsöli.
- Egy szörnyeteg van az ágyam alatt - szipogja halkan, és az anyai ösztönöd hirtelen sokkal erősebbé válik, mint az előbb érzett vágyad.
- Szeretnéd, hogy anyu vagy apu menjen, és megnézze, édes?
Sikerül visszahúznod a felcsúszott pólódat a testeden, és diszkréten odaadod Seokjinnek a boxerét, a takaró alatt.
- Apát akarom - mondja bólogatva, hangja pedig elcsuklik a sírástól, amitől a szíved összeszorul egy kicsit. Mindig is apás lány volt. Ennek a kislánynak nincs nagyobb és jobb ember a földön, mint az apukája, és nem hibáztatod, amiért így érez.
Seokjin feltápászkodik az ágyon, a boxere már biztonságosan rajta van, és a lányotok felé csoszog.
- Miért nem mész oda anyuhoz egy percre, oké? Apunak csak használnia kell a fürdőszobát egy kicsit - mondja, miközben kezével hátrafésüli a kislány haját, mire ő bólogatni kezd. Apró lábai pedig egy lépést tesznek, hogy elérjen téged. Megáll az ágy mellett, kezeddel pedig letörlöd arcáról a könnyeket, miközben Seokjin észrevétlenül bemegy a fürdőbe.
- Felébresztett a szörny, édesem? - kérdezed gyengéden, ahogy hallod, hogy a zuhanyban elkezd folyni a víz.
- Igen - bólint, és szemei még mindig csillognak a könnyeitől.
A férfi rekordidő alatt ér vissza. Haja nedves, és felhúzott egy melegítőt és egy pólót.
- Gyerünk, hercegnő - fogja meg a kislány apró kezét. - Menjünk, űzzük onnan ki azt a csúnya szörnyeteget.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...