12 [nsfw]

2.1K 19 2
                                    

MILYEN A HANGJUK SZEX KÖZBEN?

— word count: 940
— warning/s: smut! lényegében tényleg csak a hangjukról van szó

Seokjin
Amilyen magabiztos, annyira félénk is tud lenni, ezt mindannyian tudjuk. Nagyon zavart lesz, ha túl sok figyelem irányul rá. Ennek ellenére, elég hangos az ágyban. Az elején csak halk nyögéseket és sóhajokat ereszt ki, de ahogy egyre jobban belemegy, és úgy érzi, könnyen elveszti az uralmat a hangja felett. Meg fog próbálni uralkodni magán, mert kissé zavarba jön az általa kiadott hangok miatt. De egy ponton elhallgat, csak rajtad jár az esze, és hogy te milyen jó érzéseket keltesz benne, és tényleg hangossá válhat. Vigyorogsz az első néhány hangos nyögés után, amit kiereszt, és totál szégyenlős lesz, arcán megjelenik az az aranyos apró mosoly. Arcát a nyakadba temeti, hogy elrejtse pirosságát, de még kiereszt egy fojtott nyögést. Válaszul te is felnyögsz, ettől pedig tényleg teljesen megvadul. Csípője hirtelen erősebben csattan a bőrödhöz, nyögései magasabbak és vékonyabbak és sokkal kevésbé szégyenlősek... Amíg el nem élveztek mindketten. Utána vigyorog, és teljesen zavarban van, te pedig csak kuncogsz, és a mellkasához bújsz.

YoongiSzexi morgások, rekedt lélegzetvételek és időnként halk nyögések

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi
Szexi morgások, rekedt lélegzetvételek és időnként halk nyögések. Az elején csak szuszog, és liheg az érzés miatt, de aztán ahogy a dolgok egyre jobban kezdenek felforrósodni, kezdi elveszteni az önuralmát. Megkapaszkodik a meztelen testedben, miközben próbálja visszatartani magában a hangokat. De egy idő után meghallod azokat a morgásszerű hangokat, és a halk nyögéseket, és egyszerűen kimondhatatlanul szexi. Szitkozódik, ahogy a nyakadat és a kulcscsontodat csókolja végig. Sokszor attól is függ, hogy milyen hangokat hallat, hogy milyen pozícióban vagy. Mikor ő van hátul, olyankor több a morgás és a káromkodás. A misszionárius érzékibb, közelebb van hozzád, sóhajtozik, és még mindig káromkodik, de már csak suttogva. Ha lovagolsz rajta, akkor viszont nyögdécsel. Kiereszti azokat a gyengéd nyögéseket, és néha-néha halkan elneveti magát, miközben a testedet figyeli, mintha hitetlenkedésből csinálná, tudod? Folyamatosan azt hajtogatja, hogy milyen kibaszott dögös vagy. Ha te vagy felül, eléri, hogy istennőnek érezd magad.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now