17

1.3K 21 0
                                    

REAKCIÓJUK, MIKOR KIALVATLAN VAGY

— word count: 1277
— warning/s: nincs

Seokjin
A fejed Jin vállaival együtt mozog, ahogy fel-alá ugrálnak. Nem szokatlan, hogy a vállát párnaként használod. Épp most mondta el az este századik apa viccét: bármelyik másik este nem találtad volna őket olyan viccesnek, mint most. Ahogy a nevetése lelassul, oldalra néz, és látja, ahogy küszködsz, hogy abbahagyd a kuncogást.

- Soha nem nevetsz ennyit a vicceimen. Mi a baj?

- Semmi... - nyögöd ki nehezen, mély lélegzetvételek között - Nem kapok levegőt. Azt hiszem, csak túl fáradt vagyok.

- Biztos az vagy, ha ennyire nevetsz.

Csak bámul téged, és teljesen belefeletkezik a vonásaidba. Aranyos vagy, az arcod ragyog, és mégis olyan álmosnak tűnsz.

- Mi lenne, ha lefeküdnénk? Keső van már - motyogja, mire erőtlenül bólogatsz, és átkarolod a barátod széles vállait. Minden nehézség nélkül felemel, és sietve felvisz a lépcsőn, a hálószobátokba.

Jin habozás nélkül bebújtat az ágyba, és vastag takaróba csavarja a tested, hogy megvédjen a hidegtől. Melléd ül, és egy darabig simogat, mert kérleled, hogy maradjon. Végül egy gyengéd csókot nyom a homlokodra, és hagyja, hogy kipihend magad.

YoongiA délelőttöd nagy részét pihenéssel töltötted Yoongi stúdiójában, a cégnél

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi
A délelőttöd nagy részét pihenéssel töltötted Yoongi stúdiójában, a cégnél. Egy új dalon dolgozott, és kétségbeesetten szerette volna kikérni a véleményed róla. Csak néhány utolsó simítás kell, és készen van.

Előző este, szinte alig aludtál valamit. A terhességed első felének vége felé közelítve, az állandó rosszullétek kezdtek elmúlni. De nem elég gyorsan. Nem lévén az a típus, aki másokat zavar, reggelig a fürdőszobában szenvedtél a hányingereddel. Most pedig utolért az alváshiány is.

Miközben Yoongi mutatja az új dalt, nem tehetsz róla, de meg-megrebben a szemed. Már attól fájnak, hogy nyitva vannak.

- _ _ _ _? Fáradt vagy? Nem aludtál jól tegnap éjjel?

Nem lepődsz meg, hogy nem hallott meg az előző este, de persze, ő egy apokalipszist is át tudna aludni.

- Nem, nagyon rosszul voltam.

- Feküdj le itt. Aludj egy kicsit.

- Nem, most dolgozol, és csak útban vagyok. Inkább elmegyek a társalgóba, vagy valahova - mondod, miközben lassan felállsz, nehogy megint rosszul legyél.

- Még jó hogy létezik a fejhallgató - fogja meg a kezed, és a kanapé felé biccent a fejével - Maradj itt, ott van takaró meg párna. Szólj ha szükséged van valamire.

Mindig tudja, hogy hogyan nyugtasson meg, és már csak a jelenléte is elég vigasz volt. Boldogság árad szét a mellkasodban, ahogy megcsókolja a kézfejed, és arrébb noszogat, hogy végre le tudj pihenni.

BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now