24

1.3K 26 0
                                    

REAKCIÓJUK, MIKOR ELŐSZÖR NEM HORDASZ MELLTARTÓT ELŐTTÜK

— word count: 690
— warning/s: cicik említése?, nagyon enyhe meztelenség

SEOKJIN
Legelőször véletlenül történt. Áthívtad őt egy filmes estére, és mivel kényelmesen akartál lenni, elkezdtél átöltözni pizsamába.

Hallottad, ahogy kinyílik és becsukódik az ajtó, és tudtad, hogy Seokjin az, mert elmondtad neki, hogy hol találja a kulcsot. Arra számítottál, hogy a nappaliban megvár, ezért tovább öltözködtél. Lehúztad a blúzodat, és kikapcsoltad a melltartódat is.

Csak a kigombolt farmerod volt rajtad, mikor kinyílt a hálószoba ajtaja, és a barátod lépett be rajta. Mindketten megdermedtetek, és néhány hosszú másodpercig csak bámultátok egymást, nem tudva, hogy mit mondjatok ebben a helyzetben. Seokjin egyértelműen ledöbbent, elvörösödött arcán látszott, hogy mennyire meg van lepődve.

Csak akkor tudtad eltakarni a csupasz melleidet, mikor már egy határozott lépéssel kihátrált a szobából.

YOONGIA mai napon különösen magabiztosnak érezted magad és a tested, és meg is akartad mutatni ezt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

YOONGI
A mai napon különösen magabiztosnak érezted magad és a tested, és meg is akartad mutatni ezt. Azért is, mert a nap folyamán találkoztál Yoongival, és ki ne akarna jól kinézni a barátjának?

Ahogy beléptél a stúdióba, ahol gyakorolnak, Yoongi azonnal észrevette, hogy nincs melltartó a felsőd alatt. A melleid enyhén megugrottak, ahogy sétáltál, és a mellbimbóid átbökték a vékony pólód anyagát.

Gyorsan körülnézett a teremben, hogy lássa, a többi tag észrevette-e, és mivel senki sem, odasietett hozzád, és odaadta a pulcsiját, amit felvehetsz a felsődre. Nem akarta, hogy bárki is lásson belőled olyasmit, amit csak neki szabadna.

HOSEOKHoseok duplán is visszanézett, hogy meggyőződjön róla, nem csak képzelte, hogy egy szál fekete bugyiban léptél ki a fürdőszobából

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HOSEOK
Hoseok duplán is visszanézett, hogy meggyőződjön róla, nem csak képzelte, hogy egy szál fekete bugyiban léptél ki a fürdőszobából.

De nem képzelődött. Tényleg most sétáltál ki a fürdőből, meztelen testedet csak a bugyi takarta el. Friss voltál a zuhanytól, és hajad nedvesen tapadt a fejedhez. Amikor elmentél fürödni, Hoseok a nappaliban ült, és sorozatot nézett a tévén, így nem gondoltad volna, hogy a hálószobádban találod, mikor végzel. Ezért nem is vetted a fáradtságot, hogy vigyél magaddal pizsama felsőt és melegítőt.

BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now