31

1.2K 30 0
                                    

REAKCIÓJUK - AZ ELSŐ EGYÜTTLÉT UTÁNI REGGEL

— word count: 1794
— warning/s: sérülések említése, szex említése

SEOKJIN
- Ébren vagy?

Olyan volt, mintha Seokjin hangja az álmod része lenne, egészen addig, amíg rá nem jöttél, hol vagy - a férfi lakásában, pontosabban az ágyában. Most töltöttétek együtt először az éjszakát... és egyszerűen hihetetlen volt. Minden egyes elvárásodat felülmúlta, és borzasztóan vigyázott rád. Már csak a gondolattól is elmosolyodsz.

- Igen - mosolyogsz rá kedvesen, fejedet a könyöködre támasztva. Sötét haja kócosan lóg a szemébe, ami teljesen felvillanyoz. Hogy nézhet ki ilyen hihetetlenül jóképűen, ilyen kora reggel?

- Olyan gyönyörű vagy... - mormolja rekedten, és kinyújtja a kezét, hogy hüvelykujjával végigsimítson az arcodon. Úgy érzed, mintha a bőröd szinte szikrázna az érintése alatt.

- Nem igaz...

- Shh. Tökéletes vagy - megcsókolja az orrodat, és úgy bámul rád, mintha te lennél az egész világa. - Jól vagy?

Elmosolyodsz, és hagyod, hogy átkarolja a hátadat, és meztelen tested az övéhez érjen.

- Soha nem voltam még ilyen boldog - mondod, és megcsókolod a barátod. Finoman a hajába túrsz, és érzed, ahogy belenevet a csókba.

- Akkor jó. Mert még én sem.

YOONGIAz első dolog amit érzel, mikor magadhoz térsz, az a forróság

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

YOONGI
Az első dolog amit érzel, mikor magadhoz térsz, az a forróság. Eláztál a saját verejtékedben, és a testedre terített vékony lepedők ragacsosan tapadtnak a bőrödhöz. Nyögve lehámozod magadról őket, és körbenézel. Mégis hol vagy? Nem ismered fel a hálószobát - biztosan nem a tiéd. A falak hűvös, faszén árnyalatúak és a padlótól a mennyezetig szekrények álltak, amin CD-k és regények sorakoztak.

Mikor már hűvösebbnek érzed magad, felülsz az ágyban, és más támpontot keresel, hogy megtudd, hol vagy.

Észreveszed, hogy egy idegen férfi alszik melletted az ágyban, és a tegnap este emlékei lassan kezdenek visszacsorogni az emlékezetedbe. Egyéjszakás kaland? Ez komolyan nem vall rád. Mégis mennyire voltál részeg?

A hajadba túrsz, és felsóhajtasz. A legfontosabb, hogy megtudd, mégis ki fekszik melletted. Megmozdítod a párnát, amely részben eltakarja a férfi arcát, és teljesen ledöbbensz.

Min Yoongi? Az összes férfi közül, akikkel lefeküdhettél volna az éjszaka, pont ő? Nem volt egy exed, vagy egy jóképű csapos a láthatáron? Dél-Korea kedvenc, legnépszerűbb fiúbandájának a tagja?

Hirtelen még több emlék rohamoz meg, és az arcod felhevül a gondolatra, hogy mégis miket csináltatok. Esküdni mernél, hogy még soha életedben nem volt részed ilyen jó szexben.

BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now