REAKCIÓJUK, MIKOR MEGKÉRED ŐKET, HOGY KÖPJENEK A SZÁDBA
— word count: 477
— warning/s: köpés, nyál...?? bár itt tényleg csak a reakciójuk van leírva
— note: ez egy nagyon nagyon mini reakció, de most csak erre volt időm :/
+ ez szerintem elég kényes téma, és talán sokatoknak nem tetszik, de biztos van pár ember, akiknek tudtam örömet okozniSeokjin
Egy kicsit megdöbben.Igazából nagyon megdöbben. Soha nem gondolta volna, hogy bejön neked ez. Először nem is érti, hogy miért akarod, hogy ezt tegye. Végül persze kipróbálná, a te kedvedért, és ha nem érzi kényelmetlenül magát, bármikor újra megteszi, ha arra kéred.
De ha mégis kellemetlenül érzi magát tőle, akkor megmondja, hogy ez nem olyasmi, amit szívesen tenne meg újra.
Yoongi
Sosem gondolt még rá, hogy ilyesmit csináljon, tényleg, de ha neked ez bejön, szívesen belemegy, és kedvet tesz a kéréseidnek.Az a típus, akinek tetszik az ötlet, hogy mindent elveszel, amit csak ad neked. Ez olyan, mintha azt csinálna, amit akar, és te azonnal készen állsz rá.
Szóval a lényeg... Nagyon nagyon bejön neki a dolog. Sokkal dominánsabbnak érzi magát, mint gondolta volna.
Hoseok
Először nevetne, kínosan rágcsálva ajkait. Nem akarná elhinni, hogy tényleg szóba hoztad, sőt megkérted erre. Megpróbálna mosolyogni, hogy elrejtse a tényt, hogy a kérésed jobban felizgatta, mint képzelte volna.Hoseok elég vad és őrült tud lenni, főleg ha szexről van szó, szóval valószínűleg gyakran csinálni fogja, de nem válik egy kötelező dologgá.
Namjoon
Büszke rád, de komolyan...Namjoon elég gyakran dominál a szexuális életetekben, és hallani, hogy egy ilyen mocskos dolgot kérsz tőle... Annyira izgatott lesz, de próbálja nem kimutatni.
Mikor a dolgok felforrósodnak, és mindketten egymás szájába nyögtök, majd akkor, és csak akkor mutatja meg, hogy mennyire szereti ezt az oldalad.
Jimin
Kissé össze lesz zavarodva. Nem fogja megérteni, hogy mégis hogyan jutott ilyen dolog az eszedbe, de ha ez olyasmi, ami ennyire felizgat téged, akkor ő is benne van.Hiszen minden alkalommal, mikor csókolóztok, amúgy is osztoztok egymás nyálában, igaz?
Nem fogja kimondani hangosan, de igazából őt is nagyon beindítja a dolog, miután kipróbáljátok.
Taehyung
Azt akarod hogy köpjön rád? A szádba? Hogy lenyeld a nyálát? Valami, aminek állítólag semmi köze a szexhez? Istenem... Nagyon szívesen kipróbálja.És az, hogy te hoztad fel a témát, csak még jobban arra buzdítja, hogy megtegye. Ő nem vetné fel az ötletet, az biztos, de Taehyung egy kísérletező, legalább egyszer mindent kipróbál.
Jungkook
Kicsit félénk, de csak akkor, ha nagyon hirtelen teszed fel a kérdést. Ha akkor kéred meg, mikor éppen a ruháidat tépi le rólad, akkor igen, megteszi.De ha nem érzi magát annyira dominánsnak, és úgy kéred meg, könnyen zavarba jön. Bár semmi nincs, amit egy kis noszogatás, csábítás, és dicséret meg ne oldana.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...