34

1K 27 5
                                    

REAKCIÓJUK, MIKOR RANDOM MEGFOGOD A SAJÁT MELLED

— word count: 859
— warning/s: szex említése, cicifogdosás (??)

SEOKJIN
Seokjin csendben figyeli, hogyan készülsz a randitokra. Ő már felöltözött, és indulásra készen ül az ágyon, miközben te még azt sem döntötted el, hogy milyen ruhát vegyél fel.

Oldalra billented a fejed, ahogy a szekrényben nézelődsz, és kezeddel megfogod a melleidet, miközben fel-alá nézegetsz.

- Túl nagyok a melleid, vagy miért tartod őket így?

- Huh? Ó! - elengeded őket, és nevetni kezdesz. - Észre sem vettem.

- Hogy érted, hogy észre sem vetted?

- Hát... Néha csak úgy megfogom őket - vonod meg a vállad.

- Nők... - motyogja az orra alatt a barátod, miközben hátradől. - Ti mind egyformák vagytok. Összezavartok életem minden egyes napján.

- Ezek szerint sok nő van az életedben? - mész oda az ágyhoz, most már teljesen más kifejezéssel az arcodon. A kezed összefonod a mellkasod előtt, és úgy teszel, mintha teljesen komolyan gondolnád, de valójában csak viccelődsz vele - tudván nagyon jól, hogy Jin soha nem csalna meg téged.

- Mi?! Nem, nem, nem, nem úgy értettem! Te vagy az egyetlen nő az életemben, ígérem, szerelmem!

Imádod, hogy mindig ilyen zavarba tudod hozni. Hogy ezt megteheted a világ legjóképűbb emberével? Remek érzés, tényleg.

YOONGIYoongi és te egy hosszú, fárasztó nap után filmet néztek az ágyban, de akármilyen pózban vagytok, és akárhogyan forgolódsz, sehogy nem elég kényelmes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

YOONGI
Yoongi és te egy hosszú, fárasztó nap után filmet néztek az ágyban, de akármilyen pózban vagytok, és akárhogyan forgolódsz, sehogy nem elég kényelmes.

Amíg...

- Bébi, ha azt akarod, hogy valaki megfogja a melleidet, szívesen megteszem, tudod, ugye?

Ránézel, és halkan elneveted magad.

- Nem azért csinálom, mert szexelni akarok. Azért csinálom, mert jó érzés. Kellemes párnák a kezeimnek.

- Tudod mire jók még ezek a párnák? - kérdezi szemöldökét felvonva. Mosolyogva figyeled, ahogy felkönyököl, és közelebb mászik hozzád. Eltolja a kezeidet, és fejét a melleidre fekteti, hogy kényelmesebben elférjen.

- Tudod mit? Igazad van... - belesimulsz az ölelésébe, és egyik kezed a fenekére teszed. - Ez nagyon kellemes.

 - Ez nagyon kellemes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now