REAKCIÓJUK, MIKOR EGY MÁSIK TAGTÓL KELL ÓVSZERT KÉRNIÜK
— word count: 872
— warning/s: a fiúk még a közös dormban laknak, szex említése, orális szex említéseSEOKJIN
Seokjin úgy érezte magát, mintha egy rossz filmben lenne, ahogy Jimin és Hoseok ajtaja előtt állt. Úgy kopogtatott, mint egy őrült, mert tudta, hogy van valami bent náluk, amire neki szüksége van.- Mi az? - kérdezte Jimin álmosan, kócos hajjal. - Hajnali kettő van...
- Igen, bocsánat. Én csak... - Seokjin beljebb préselte magát a szobában, majd halkan Hoseok ágyához ment, és ellopott néhány óvszert az éjjeliszekrényéből.
Jimin mindent látott, de túl fáradt volt ahhoz, hogy bármit is mondjon, és őszintén szólva nem is izgatta túlságosan.
Szerencséje volt Seokjinnek, hogy ennyit szexelt veled mostanában, legalább az egyik tag jól érezte magát.
- Köszönöm - motyogta, és el is ment. Elment, hogy szétkefélje agyad, miközben Jimin most az ágyában feküdt, és átkozottul jól tudta, hogy mi történik néhány ajtóval arrébb.
Amíg ő teljesen egyedül volt... és szomorúan.
YOONGI
- Mit csinálsz? - ültél fel döbbenten, ahogy Yoongi felkelt, és az ajtóhoz sétált, miután elmondtad neki, hogy nem szeded a fogamzásgátlót. Felhúzott egy melegítőnadrágot, és kinyitotta az ajtót.- Ha a lehetőségeim azok, hogy valakitől óvszert kérjek, vagy az, hogy ne szexeljek veled most, akkor tudod, hogy mit fogok választani.
- De te csak kimennél, és... kérnél egyet.. ezzel a merevedéssel?
A férfi lenézett magára, és összeráncolta a homlokát, amikor meglátta, hogy milyen kemény a farka.
- Talán nem a szürke melegítőnadrágban...
Tényleg nem volt ezzel gondja. Nem tudtad, hogy egyszerűen csak leszarta-e az egészet, vagy a tagok és ő tényleg ennyire közel álltak egymáshoz. Még nem ismerted olyan jól, hogy ezt meg tudd mondani, de remélted, hogy egy nap megtudod majd.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...