REAKCIÓJUK, MIKOR HASZNÁLOD A BIZTONSÁGI SZAVATOKAT SZEX KÖZBEN
— word count: 2988
— warning/s: [smut] biztonsági szavak, color system (zöld, sárga, vörös), tapout system, kikötözés, szexjátékok, néhány domináns!olvasó, fojtogatás, breathplay, mocskos beszéd, degradálás, overstimulation (túlérzékenység), face-fucking, face sitting, kutyapózSEOKJIN
Az egész nagyon új, a mocskos beszéd, amit a barátoddal kezdtetek el csinálni szex közben, de mindketten ismertétek már a színrendszeres jelzéseket, az előző játékaitokból. Seokjin veszélyesen szeretett kalandozni, ha a szexuális életetekről volt szó, hajlandó volt bármit és mindent kipróbálni.Amikor elmondtad, hogy mennyire élveznéd, ha kipróbálnátok azt, hogy esetleg valami más juttat el a csúcsra, és nem ő, hajlandó volt belemenni. Úgy döntöttél, hogy mindenek felett még egy kis piszkos beszéddel is dobsz a hangulaton.
Széles vállai az ágytámlának támaszkodnak, szemei félig lehunyva vannak, miközben téged néz, ahogy keresztben fekszel rajta, és egy meglehetősen nagy dildót pumpál benned, kezével a tövénél fogva. A boxerén keresztül látod kemény farkának vonalát, és mikor behajlítod a hátad, kiereszt egy erotikus nyögést.
- Élvezed nézni, ahogy ez a nagy dildó megdug, ugye Jin? - kérdezed, mire felfelé dönti a játékot, hogy a g-pontodhoz nyomódjon, amitől elakad a lélegzeted.
- Igen, olyan jól nézel ki így, édesem - mondja kissé feszült hangon, a másik keze a a derekánál mozgolódik.
- Meg akarod érinteni magad? Azt kívánod, bárcsak te dugnál engem, igaz?
- Igen, baszki, annyira benned akarok lenni, _ _ _ _... - nyöszörög, és kezével letolja boxerét, amitől megbénul a csípőd. Annyira szép, mindenhol, farka a hasa mellett áll, és egyszerűen nem tudsz mást gondolni, csak hogy mennyire szép.
Féloldalasan elvigyorodik, mire kifújod a levegőt. Ő ugrat téged, pedig ennek az egésznek állítólag arról kéne szólnia, hogy te kínzod őt.
- Bárcsak fele olyan jól megbasznál, mint én saját magam - mondod kicsit kötekedve, nem félve a degradálástól, mert már korábban is csináltátok. Az arca megváltozik, csak egy pillanatra, és általában jó móka, ha egy kicsit ideges lesz. Mélyebbre nyomja a dildót, te pedig nyögdécselve vigyorogsz, és folytatod.
- Valaki más is jobban megdugna - nyögöd ki. - Ez a szép arc nem azt jelenti, hogy a farkad is jó, Jinnie...
Seokjin nem jó az érzelmeinek elrejtésében, és ami dühnek indult, most gyorsan átváltozott valami mássá. Gömbölyded alsó ajka megremeg egy kicsit, keze akadozik a dildó fogásában. Csak egy ütemet hagy ki, de azonnal folytatja is lábaid között a dolgát, nem reagálva arra, amit mondtál, szemeit lesütve.
- Vörös - mondod halkan, mire hirtelen megáll, szemei elkerekednek, ahogy tekintete az arcodra kerül, és finoman kihúzza belőled a játékot.
- Bántottalak, édesem? - kérdezi előrehajolva, hogy megérintse az arcod. Megrázod a fejed, és feltápászkodsz, hogy a szemébe nézhess.
- Azt hiszem én bántottalak téged, igaz? - kérdezed, mire rád néz.
- Több vagyok, mint egy szép arc - motyogja, te pedig nem tudod visszafogni magad, hogy gyengéden ne nevesd el magad.
- Tudom, bébi. Nem gondoltam egyáltalán komolyan, ez csak szerepjáték volt. Használnod kell a színrendszert, még akkor is ha mentálisan fáj valami, és nem fizikailag.
Seokjin bólint, visszanéz az arcodra, és ártatlanul pislog rád. Oldaladat végigsimítja, és kezébe veszi az arcod.
- Mivel megbántottad az érzéseimet, ez azt jelenti, hogy kapok valamit, amitől jobban érzem magam?
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...