REAKCIÓJUK, MIKOR ELŐSZÖR MONDJÁK KI, HOGY "SZERETLEK"
— word count: 1628
— warning/s: káromkodás, csak nagyon fluffy, nagyon nyálas párpercesek<3
— note: személy szerint nekem a "Y/N" vagy "T/N" helyett szimpatikusabb "_ _ _ _" ez a megoldás, ha az olvasó nevéről van szó, remélem senkit nem zavar ^-^Seokjin
Próbáltál nem nevetni, de hogyan is ne tudnál, mikor olyan büszke magára? Dicsekedve emelte fel a halat, amit végre sikerült kifognia. Megígérte, hogy fogni fog egyet, már hetekkel ezelőtt, mikor könyörgött, hogy menj el vele horgászni.- Megcsináltad! - mondtad, ahogy beledobta a halat a vödörbe - Végre nem unalmas ez a randi.
- Hé, eddig sem volt unalmas! - nevetett, még mindig szédülve a történtek miatt.
- Oh, igen persze, nagyon izgalmas - öreg embereknek.
Hitetlenkedve rádnézett, te pedig elvigyorodtál.- Ezt most nem mondtad ki.
- De igen.
- Istenem... - drámaian kifújta a levegőt, miközben újabb csalit rögzített a horgászbotra - A barátnőm gyakorlatilag egy vén szatyornak nevezett. A szerelem tényleg nagyon reménytelen manapság, nem?
Érdeklődve felkaptad a fejed, és ránéztél.
- Nem mintha ennek ellenére el akarnálak hagyni.
- Szóval nem is tagadod, hogy azt gondolod, hogy egy vén szatyor vagyok?
-Igazából, egy kicsit az vagy.
- Ez fájt bébi, tényleg - elnevetted magad, és Seokjin is vigyorogni kezdett - De senki nem mondta, hogy a szerelem egyszerű...
- Jin - megdöntötted a fejed, még mindig őt bámulva - Ki fogod mondani, hogy szeretsz, vagy továbbra is csak utalgatni fogsz?
Elmosolyodott, és bedobta a csalit a tengerbe.
- Nem tudom. Továbbra is úgy teszel, mintha nem vennéd észre?
- Nem.
- Hát ez szar ügy - ajkába harapott, és kissé félve rád pillantott - Azt hittem megúszom, de akkor most el kell mondanom, hogy szeretlek, igaz?
- Tudod nagyon nagy szerencséd van, hogy ilyen jóképű vagy, különben haragudnék azért, amit most velem teszel.
Seokjin hangosan felnevetett. Gyorsan oldalra hajolt, és egy gyengéd csókot nyomott a homlokodra.
- Nagyon szeretlek _ _ _ _ , és örülök, hogy veled lehetek ma.
Az arcod halványan elpirult, gyomrod ugrott egyet izgatottságodban. Tekinteted a csendes hullámokra esett, miközben mentőmellényedet piszkáltad.
- Én is.
- Én is? - kérdezett vissza, felvont szemöldökkel - Az előbbire vagy az utóbbira vonatkozik?
Felhorkantottál, és a mosolyod továbbra is levakarhatatlan maradt.
- Mindkettőre.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...