20

1.3K 22 0
                                    

REAKCIÓJUK, MIKOR RÉMÁLMOD VAN EGY VESZEKEDÉS UTÁN

— word count: 1064
— warning/s: kis angst, de elég fluff az egész ^^

SEOKJIN
A veszekedésetek túl messzire ment ma este, és a szokásosnál sokkal korábban fekszel le aludni. Seokjin utálja, ha valamelyikőtök dühösen alszik el, de most nincs energiája, hogy kibéküljön veled, és később azon kapja magát, hogy a tőled lehető legtávolabbi ponton alszik az ágyban.

- _ _ _ _? - suttogja az éjszaka közepén, mikor felébredsz a rémálmod miatt.

- Jól vagyok - mondod, miközben próbálod lelassítani a légzésed. De ez az álom olyan félelmet keltett benned, amit még nem éreztél soha, és ez megijesztett. Félelem Seokjin elvesztésétől. És a veszekedésetek után, ez nem volt messze attól, hogy valósággá váljon. Seokjin megérzi, hogy valami nincs rendben, és mikor halkan szipogni kezdesz, mielőtt észre vehetnéd, már erős karjai közt tart.

- Nem gondoltam komolyan semmit, amit korábban mondtam. Tudod, ugye? Soha nem tudnálak elhagyni, és soha nem is akarlak - mondja, miközben gyengéd csókot nyom a válladra - Itt vagyok neked...

YOONGIA takarót a fejedre húzod, hogy elnyomd Yoongi hangját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

YOONGI
A takarót a fejedre húzod, hogy elnyomd Yoongi hangját. Ezen a ponton már magában beszél, még mindig dühös rád valamiért, amiért úgy érzed, hogy nincs is szükség ilyen durva reakcióra. Tudod, hogy nem fogtok tudni kibékülni, ezért arra jutottál, hogy jobb lenne, ha aludnál rá egyet.

Nagyon nehezen alszol el az éjszaka, és többször is felébredsz a rémálmaid miatt. Nem tudsz mást tenni, csak megfordulni az ágyban, és mélyeket lélegezni, hogy megnyugodj. Yoongi általában mélyen alszik, így megdöbbensz, mikor lassan magához húz. Az esti események ellenére, érzed, hogy mennyire szükséged van rá, és fejed a mellkasához nyomod, miközben lassan sikerül kicsit megnyugodnod.

- Minden rendben van, _ _ _ _ - mormolja, és belepuszil a hajadba, ujjaival pedig a karodat cirógatja. - Mi is rendben vagyunk.

Tudtad, hogy nagyon fáradt ő is, de mégis megnyugvásra leltél a rövid, őszinte szavaiban.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now