HOSEOK SZÜLINAPI KÜLÖNKIADÁS
— word count: 547
— warning/s: [smut] nagyon nagyon horny olvasó!, maszturbálás, orális szex—
- Hobi...
Szerencséje van, hogy aranyos, gondolod, miközben nézed, ahogy a párnájára csorog a nyála. Egy részed kicsit rosszul érzi magát, amiért felébreszted ilyen korán, de... Nos, ez az ő hibája. Nem kérted meg, hogy bukkanjon fel az álmodban: nem kérted, hogy kezdje el simogatni az oldalad, hogy csúsztassa be a kezét a pólód alá, és játszadozzon a melleiddel. Nem kérted, hogy kezdje el masszírozni a feneked, hogy benyúljon a lábaid közé, és hüvelykujjával a csiklódat kezdje dörzsölni, miközben mocskos dolgokat suttog a füledbe.
Igazából ez nem az ő hibája, de már ébren vagy, a bugyid átnedvesedett, nagyon kanos vagy, és valakinek felelősséget kell vállalnia.
- Hoseok - suttogod újra, kicsit közelebb húzódva hozzá, és a lábadat átkulcsolod a csípőjén. Motyog valamit, ahogy kifújja a levegőt, te pedig vársz, és közelebb nyomod combjához a fájóan lüktető legérzékenyebb pontodat. - Hobi, gyerünk ébredj fel...
Hiába forr a véred, nem tudod rávenni magad, hogy megrázd, vagy hogy kiabálj, míg végül meg nem rezzen, és álmosan megdörzsöli a szemét, miközben megkérdezi, mi a baj.
- Én... - ajkadba harapsz, mikor megmozdítja a lábát, és combja az ágyékodnak dörzsölődik, ahogy próbálsz visszatartani egy nyöszörgést. - Magamban akarlak érezni.
Nem tehetsz róla, de még párszor megringatod a csípőd, hogy hozzádörgölhesd magad, de ő figyelmen kívül hagyja. Továbbra is finoman horkol, és nyammogni kezd ajkaival, mielőtt elgurul tőled, és a hátára fekszik. Úgy érzed, hogy sírni tudnál, bármennyire is drámaian hangzik. Egyszerűen túlságosan akarod őt, a tested forró, és az agyad előtt csak egy dolog lebeg.
- Jó - sóhajtasz, hátat fordítva neki, és kezedet a fehérneműdbe dugod. Nem ugyanolyan az érzés, mikor a saját ujjaid érnek magadhoz: hiányzik belőlük Hoseok érdes bőre, az incselkedés, a meglepetés, mikor olyan dolgokat tesz, amire nem számítasz. Hiányzik a teste, ahogy szorosan a tiedhez simul, a hangja, ahogy mocskos dolgokat suttog a füledbe, a kemény farka, a fenekednek nyomódva.
Ennek ellenére mindent megteszel, a szád belsejét harapdálod, és próbálod minél kevésbé mozgatni a matracot, miközben két ujjadat csúsztatod magadba.
De nagyon nehéz: nehéz megpróbálni nem túl lelkesen ringatni a csípőd, miközben begörbíted az ujjaidat, és nehéz nem túl gyorsan mozgatni a másik kezed, ahogy a csiklóddal játszik.
- Hnngh, istenem... - sziszeged zihálva, ahogy feljebb emeled a csípőd. Annyira közel vagy, hogy szinte már fáj, és tudod, hogy az orgazmusod már csak pillanatokra van tőled.
- Mit csinálsz?
Egy erős kéz kapja el a csuklód, és elhúzza a kezed a lábaid közül. A mellkasod hullámzik, és levegő után kapkodva ránézel, majd remegő hanggal megszólalsz.
- Közel voltam...
- Tényleg? - kérdezi hatalmas szemekkel, de a meglepődöttség az arcán hamar átadja a helyét egy elégedett vigyornak. Közelebb húzódik hozzád, és ujjaidat az ajkához emeli. A hangja játékos, annak ellenére, hogy még mindig álmos, és hümmög, ahogy tisztára nyalja az ujjaidat, figyelmen kívül hagyva, hogy mennyire beleremegsz nyelve érintésébe.
- Ne haragudj, szépségem, hadd tegyem jóvá.
A takarót odébb löki, a bugyidat pedig lerángatja rólad. A lábaidat mohón széttárja, és megnedvesíti ajkát, ahogy a lepedőre csöpögött rendetlenséget bámulja.
- Tudod... - motyogja Hoseok, ahogy lecsúszik, hogy a hasára feküdjön, arcát pedig a combjaid közé teszi. Orra a csiklódhoz nyomódik, miközben lassan végignyal a legérzékenyebb pontodon. - Nagyon jó álmom volt, mielőtt felébresztettél.
A szemei csillognak, ahogy a hasad vonalára pillant, és kezével finoman végigsimít rajta.
- Akarod, hogy elmondjam, mi volt az?
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...