REAKCIÓJUK, MIKOR EGY LÁNY FLÖRTÖL VELED
— word count: 913
— warning/s: féltékenység, szex említése
— note: megint sikerült posztolnom hónapok után T_TSEOKJIN
Az a nő flörtölt veled, közvetlenül Seokjin előtt, ő pedig csak mosolyogva állt ott, mert észre sem vette, hogy flörtöl, pedig a nő még egy szalvétát is nyomott a kezedbe, amin rajta volt a kibaszott telefonszáma.Amikor elmentek az étteremből, a barátod átöleli a derekad, és elmosolyodik.
- Nagyon kedves volt, nem?
- Téged... Nem zavart? Még a telefonszámát is nekem adta.
- Miért zavarna? Új barátokat szerezni mindig nagyszerű - mondja, mire megtorpansz, ő pedig értetlenül fordul utánad.
- Istenem, te soha nem néztél leszbikus pornót, igaz? - neveted el magad, és tovább sétálsz.
Kell egy kis idő, mire Seokjin szemei elkerekednek, és hitetlenkedve maga elé suttogja: "Leszbikus volt..." Pislog párat, hogy magához térjen, és gyorsan elindul utánad.
- _ _ _ _, várj! Dobd el a számát!! _ _ _ _!!
YOONGI
Yoonginak teljesen mindegy, hogy egy fiú vagy egy lány mozdul rád, birtokló típus, és nem értékeli ha bárki flörtölni kezd a barátnőjével.Így mikor eljön a pillanat, vállaid köré fonja a karját, és az arca belsejébe harap - nehogy olyasmit mondjon, amit megbánna -, miközben a szemével közli a nővel, hogy menjen el.
Nyilvánvalóan ideges volt, hogy egy férfi mondja meg neki, mit csináljon, de elment.
- Féltékeny vagy? - nézel fel rá nevetve.
- Ja, persze - legyintett.
De az igazság? Féltékeny volt. Tényleg nem számított neki, hogy ki próbál felszedni téged, nem tetszett neki. Az övé vagy, és csak ő flörtölhet veled.
HOSEOK
Hosszú percekbe telik, mire rájön, hogy a csinos nő akivel beszélgetsz, flörtölni próbál veled. Összehúzza a szemöldökét, és enyhén előrehajol.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...