HOSEOK SZÜLINAPI KÜLÖNDKIADÁS 2.
— word count: 634
— warning/s: [smut] orális szex, fingering, breeding kink—
- Tudod... - motyogja Hoseok, ahogy lecsúszik, hogy a hasára feküdjön, arcát pedig a combjaid közé teszi. Orra a csiklódhoz nyomódik, miközben lassan végignyal a legérzékenyebb pontodon. - Nagyon jó álmom volt, mielőtt felébresztettél.
A szemei csillognak, ahogy a hasad vonalára pillant, és kezével finoman végigsimít rajta.
- Akarod, hogy elmondjam, mi volt az?
Nincs időd, még csak gondolkodni se a válaszodon, mert forró nyelve a csiklódhoz ér. A hátad ívbe feszül, és a kezed azonnal a hajába túr, ahogy nyaldosó mozdulatokkal kezd dolgozni.
Tudod, hogy félig még alszik a barátod, mert soha nem tudod rendesen felébreszteni, de még így is amit veled művel, az valami elképesztő. Az egész tested beleremeg a gyönyörbe, miközben Hoseok az egész arcát a lábaid közé temeti. Azt kívánod bárcsak világos lenne, és láthatnád, de így sem bánsz egy pillanatot sem.
Ajkai közé csippenti a csiklód, és gyengéden szívni kezdi. Nyöszörögni kezdesz, mikor hangos cuppanással abbahagyja a kényeztetést, és megcsókolja a belső combod. Átkarolja a lábad, és arcát a bőrödnek dönti, ahogy másik kezével simogatni kezdi a combodat.
- Azt álmodtam, hogy hagytad, hogy olyasmi dolgokat műveljek veled, amire nagyon vágyok...
Két ujját óvatosan beléd csúsztatja, mire halkan felnyögsz. Azonnal érezed, hogy mennyire szükséged volt erre - mennyire szükséged volt rá. Ő képes olyan helyeket is elérni az ujjaival, amiről te álmodozni se tudsz egyedül. Először lassan mozgatni kezdi az ujjait, majd egyre gyorsabban, majd megint lassan.
- Hobi, kérlek, ne kínozz... - suttogod a vágytól remegő hangon, és egyből tudod, hogy elvigyorodik.
Ujjait begörbíti, és úgy kezdi ütemesen mozgatni, amitől hangos sóhajok szakadnak föl belőled. Apró csókokat nyom a csiklódra, és az egész annyira intenzív, hogy úgy érzed, akár pillanatokon belül is el tudnál élvezni, de mégis kell még valami, ami átlök a határaidon.
- Akarod hallani, hogy miről álmodtam? - kérdezi újra, mire nyöszörögve bólogatni kezdesz, és reméled, hogy a félhomályban is látja.
Ujjait gyorsabban kezdi mozgatni, és az egész szobát a halk nyögéseid, és a lábaid közül jövő nedves hangok töltik be. A csípőd megemelkedik az ágyról, de a barátod erősen visszanyomja a matracra.
- Hagytad, hogy beléd élvezzek - suttogja, és beleremegsz a gondolatba. - Most is hagynád nekem?
A mondatai között meg-meg nyalja az érzékeny csiklód, és az egész agyadra rászáll a rózsaszín köd. Nem is hallod igazán a kérdését, és nem vagy benne biztos, hogy megértetted mit mondott, de az egyetlen dolog amire figyelni tudsz, az csak az, hogy mennyire jó érzés, amit csinál veled, és hogy mennyire szereted.
- Igen, kérlek.. Igen...
Most már az ujjait és a nyelvét is gyorsan mozgatja, pont olyan tempóban, amitől az egész tested megőrül. Érezni kezded az ismerős, nyomó érzést az alhasadban, és nem tehetsz róla, de ringatni kezded a csípőd, hogy még erősebben összetalálkozz Hoseok érintésével.
Erősen a hajába kapaszkodsz, és meghúzod, mikor érzed, hogy felnyög, és hangja az egész testedet megbizsergeti. Minden érzékszerved halványan eltompul, és csak azt érzed, ami a lábaid között történik. Túl sok az egész, és már túl érzékeny vagy, és pillanatok alatt rád tör az orgazmusod.
Pár másodpercig olyan érzésed van, mintha elvesztenéd az eszméleted, ameddig le nem csitul az orgazmusod. Hangosan zihálsz, és alig veszed észre, hogy Hoseok véigcsókolja a tested, és felnyomja magát, hogy melléd fekhessen.
- Szeretlek - motyogod, ahogy megcsókolja a vállad, mire elneveti magát.
- Én is szeretlek, te kanos nőszemély.
Meg sem lepődsz az elnevezésen, és inkább mellkasához bújsz, hogy megnyugtasd magad. A combjaid összeragadnak a saját nedvességedtől, és a lábaid remegnek, miközben magához ölel a férfi.
Nem tudod nem észrevenni a kemény merevedést Hoseok alsónadrágjában.
- Belém akarsz élvezni? - kérdezed félig viccelődve, ajkaidat arcához súrolva.
- Nagyon. De túlságon álmos vagyok. Akármennyire fáj a farkam, nem lennék képes ébren maradni. Holnap reggel az lesz az első dolgom, hogy valóra váltsam az álmaim...
Elneveted magad, és zavarodban eltakarod az arcod, amit álmos csókokkal borít el a barátod.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...