REAKCIÓJUK, MIKOR VÉLETLENÜL MEGHALLJÁK, HOGY ARRÓL BESZÉLSZ, MENNYIRE SZERETED ŐKET
— word count: 1142
— warning/s: nincsSEOKJIN
Éppen befejeztétek a közös vacsorát a barátoddal, ő pedig átvette a mosogatást, és azt mondta, hogy menj, és pihenj le egy kicsit. Bementél a közös hálószobátokba, és felhívtad a barátnőd, akinek rengeteg kérdése volt hozzád, amiket azóta tartogatott számodra, mióta csak összeköltöztetek Seokjinnel.- Nem gondoltam volna, hogy még jobban szerethetem őt, amíg össze nem költöztünk. Mióta beköltöztem semmilyen házimunkát nem enged csinálni - mosolyogsz, és a vállad fölött hátranézel, hogy ellenőrizd, az ajtó csukva van-e.
- Mázlista! - nevet a barátnőd. Még beszélgettek pár percet, aztán elbúcsúzol tőle, hogy visszamehess a barátodhoz. Bemész a konyhába, ahol ott találod az elmosogatott edényeket, és csatlakozol Jinhez a kanapén.
- Tényleg nagyon szeretsz engem, huh? - húzza az agyad, és az ölelésébe húz. Felhúzod a szemöldököd, de elmosolyodsz, ahogy rájössz, hogy hallotta a beszélgetésedet.
- Ha a mosogatás elég ahhoz, hogy szerelmes legyél belém, akkor életünk végéig mosogatok én - mondja, és egy csókot nyom az arcodra.
- Ezt észben tartom, Kim Seokjin.
YOONGI
Yoongi egész nap aludt, te pedig a kanapén pihentél, és felhívtad a barátnőd, mivel semmi más dolgod nem akadt.- Yoongi hogy van? - kérdezi a telefon túlsó végéről a barátnőd, miután felsoroltad azoknak az országoknak a nevét, ahol most turnézott.
- Még mindig lábadozik. Annyira keményen dolgozik, hogy szinte rosszul érzem magam sokszor, de közben meg csak még jobban szeretem miatta. Tényleg mindent belead mindenbe, amit csinál - mosolyogsz, ahogy arra gondolsz, hogy mennyire megérdemli a barátod az alvást. Érzed, ahogy erős kezek kezdik dörzsölni a válladat, és azonnal megmondod a barátnődnek, hogy később visszahívod.
- Olyan aranyos vagy, tudod? - mondja álmosan, és megdörzsöli a szemét, miközben lefekszik melléd.
- Többet kellenne aludnod - motyogod, és átöleled meleg testét.
- Nem tehetem. A barátnőmmel akarok lenni. A barátnőmmel, aki csak rólam beszél a barátainak - sóhajtja drámaian, mire enyhén megcsíped az oldalát, amitől nevetni kezd. - Csak viccelek, _ _ _ _, szeretem, hogy ezt csinálod.
Elmosolyodik, ahogy az arcod elpirul, szorosabban magához húz, és állát a fejedre támasztja. Beszívod az illatát, és teljesen ellazulsz az ölelésében.
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...