REAKCIÓJUK, MIKOR MEGTUDJÁK, HOGY TERHES VAGY, EGY BALESET UTÁN
— word count: 2012
— warning/s: káromkodás, sebek, vér, műtétek, kórházak említéseSeokjin
- Uram, biztosíthatom, hogy jól van. Néhány bordája megzúzódott, és van egy törött csuklója, de jól van.Jin szeme a szobád ajtajára tapad, és várja, hogy bemehessen, és láthasson. A felét nem is hallja annak, amit a nővér mond neki. Ennyire még soha nem aggódott, senkiért. Fogalma sincs, hogy hogyan jutott el autóval, a kórházig, mert egy biztos - egyáltalán nincsenek nyugton a gondolatai.
- Van még valami, de szerintem jobb, ha azt ő maga mondja el.
Jin bólint, de a szavak megint csak elrepülnek a füle mellett, és amint kinyílik a szobád ajtaja, felpattan a váróterem székéről, és bemegy hozzád.
- Hé... - suttogod, és lassan a bal oldaladra fordulsz, amitől megremegsz. A férfi nem szól egy szót sem, leül az ágyad mellé, és megfogja a kezed.
- Jól vagyok, tényleg, most már ne aggódj. De valamit el kell mondanom neked.
Tekintete az összekulcsolt kezeitekről, az arcodra vándorolt, amin egy mosoly csillogott, amitől egyből felmelegedett a szíve. Ez az egyik dolog, amit a legjobban szeret benned.
- Mi az? Rosszabb, mint egy baleset? Mert a szívem nem bírja...
Megfogod mindkét kezét, és felnézel rá.
- Terhes vagyok.
A szavak egy pillanat alatt kihullanak a szádból, és hatalmas súly emelkedik fel a válladról. A férfi szeme hatalmasra nő, de azonnal elmosolyodik.
- Először össze kellett törnöd magad, ahhoz hogy megtudd? Mi van a terhességi tesztekkel? Huh? - kérdezi, szélesen mosolyogva.
- Nem haragszol?
- Mi? Dehogyis, hogyan haragudhatnék? Lesz egy kicsi Jin, akivel idegesíthetem a fiúkat.
Yoongi
Yoongi kevesebb, mint tíz perc alatt ér be a kórházba, ami általában legalább húsz percet vesz igénybe. A testvéred már a bejáratnál vár, és mindketten az első orvoshoz rohannak, aki megmondja nekik, hogy hol találják a szobádat.- Maga Min Yoongi? - kérdezi egy hang a szobád melleti pult mögül.
- Igen, hol van a barátnőm? - kérdezi, a nővér pedig kettejük elé siet.
- Most bent van egy műtéten. Nem tudom pontosan meddig fog tartani. Jobb, ha hazamennek, és... - mondja, de Yoongi nem engedi, hogy befejezze a mondatát.
- Nem. Majd én maradok.
És azt is teszi a következő két órában. Tájékoztatja a tagokat a helyzetről. Azon gondolkodik, hogy a fenébe történhetett ez. Hogy vezethet valaki ilyen gyorsan? Hogyan tud valaki továbbhajtani anélkül, hogy visszanézne, mit okozott?
YOU ARE READING
BTS reakciók | nsfw
Fanfiction𝗵𝘂𝗻𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗕𝗧𝗦 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀/𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗲𝘀 ↻ - gondolom ha valaki idekeveredett, már tudja, hogy miről van szó :) ↻ - szívesen fogadok építőkritikát, és mindig nyitott vagyok új ötletekre, amiket esetleg megosztanátok velem. minde...