32 [nsfw]

2.2K 27 4
                                    

REAKCIÓJUK, AMIKOR A ZUHANYZÓBAN SZEXELTEK

— word count: 2622
— warning/s: [smut] zuhanyzós szex, orális szex, védekezés nélküli szex, maszturbálás
— note: először is bocsánat, amiért ilyen sokáig tartott összehozni ezt a részt, de egyszerűen nagyon lusta is vagyok, és nagyon sokat kellett tanulnom mostanában... másodszor pedig köszönöm szépen (utólag is) mindenkinek a 10k olvasást, nem gondoltam volna, hogy egyáltalán fogják olvasni ezeket a reakciókat, de nagyon örülök, hogy igen<3

SEOKJIN
Seokjin a víz halk folyására ébred fel, egy üres ágyban. Álmosan megdörzsöli összeragadt szemeit, és felkel, hogy meglepetés reggelit csináljon neked. Felkap az ágy végéből egy kapucnis pulcsit, mielőtt kimegy a hálószobából. Grimaszra húzza a száját, ahogy csupasz talpa találkozik a hideg kőpadlóval, miközben a konyhába igyekezik. Karjait becsúsztatja a pulcsiba, majd lassan maga fölé emeli, hogy fejét átcsúsztassa rajta, amikor a fürdőszoba ajtajához ér. Azonnal megdermed, és a légzése elakad, ahogy meglátja a meztelen alakodat, a tárva-nyitva hagyott fürdőszobában.

Végignézi, ahogy kezeidet lassan végigsimítod a melled domborulatán, szétkenve magadon a habos tusfürdőt. Érzi, ahogy a farka megrándul a nadrágjában, miközben kezed lassan a combod körül masszírozza a bőröd, majdnem megérintve azt a helyet, ahol Seokjin most a legjobban szeretne lenni.

A reggeli készítéssel kapcsolatos gondolatok szinte azonnal kimennek a fejéből. Gyorsan a földre dobja a pulcsit, és levetkőzik, miközben belép a fürdőszobába. Megkeményedett farka pedig újból megrándul, amikor a hideg levegő megcsapja.

Gyorsan megfordulsz, amikor hallod a fürdőszobaajtó hangos kattanását, ahogy becsukódik a barátod mögött. Halványan elpirul az arcod, és ajkadba harapsz, ahogy magadba szívod Seokjin meztelen testének a látványát, és a lábaid között érződő lüktetés azonnal a fejedbe zúdul.

Seokjin kinyitja zuhanyajtót, és a vízcseppek azonnal ráhullanak, ahogy belép, és végigfolynak sima bőrén, mielőtt finoman a falnak nyomna. Lehajol, hogy mohón megcsókoljon, és kezeid azonnal felemelkednek, hogy beletúrj ujjaiddal a már nedves hajába. Tenyerével végigsimogatja a tested, a fenekedet markolgatva. Belenyögsz a csókba, ahogy érzed, hogy incselkedően végigsimít a szeméremajkaidon, mielőtt két ujját gyengéden beléd nyomja. Hangos sóhaj hagyja el ajkaidat, amikor megszakítod a csókot, és a zuhanyfalnak támasztod a fejed. Halkan felnyögsz, minden alkalommal, ahogy ki-be mozgatja ujjait.

- Annyira szép vagy, tudod?

A barátod felgyorsítja a mozdulatait, miközben szájába veszi az egyik melled, és finoman megszívja azt. Érzi, hogy válaszul izmaid szorosan összeszorulnak az ujjai körül. A füledhez hajol, miközben nedves haja az arcodnak nyomódik.

- Olyan gyönyörű vagy. Hadd dugjalak meg, kérlek, kérlek...

YOONGIYoongi kinyitja a lakás ajtaját, és nagyot sóhajtva lép be rajta - örült, hogy egy ilyen hosszú táncgyakorlás után végre hazaért

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

YOONGI
Yoongi kinyitja a lakás ajtaját, és nagyot sóhajtva lép be rajta - örült, hogy egy ilyen hosszú táncgyakorlás után végre hazaért. Leveszi a cipőjét, miközben bemegy a hálószobába, hogy felkapjon pár ruhát, amibe átöltözhet zuhanyzás után. Ahogy közelebb ér a fürdőszobához, egyből hallja, hogy a zuhanyzóban folyik a víz, és tudja, hogy te fürdesz. Nem zavartatva magát, kinyitja az ajtót, hogy felfedje a ködös zuhanyüveget, amely eltakarja a meztelen alakod.

BTS reakciók | nsfwWhere stories live. Discover now