Emma
Wróciłyśmy do mieszkania Gagi, zjadłyśmy obiad i zabrałyśmy się za robienie obiecanego ciasta.
- Teraz wsyp to - mówiła Gaga. - teraz to zamieszaj, ale delikatnie, ty serio tego nigdy nie robiłaś - stwierdziła ze śmiechem.
- A co ja mówiłam? Ja się do tego nie nadaję - żaliłam się
- Nadajesz się - powiedziała Stefani zbliżając swoje wargi do mojego ucha stojąc za mną
- Tak uważasz?
- Tak, tak uważam - cmoknęła mnie w tył głowy i poszła zamieszać czekoladę, która zdążyła się już rozpuścić.
- Oj ubrudziłaś się tu - wskazała ręką na mój policzek
- Masz jakiś ręcznik? - spytałam
- Wątpię, że potrzebny jest ręcznik - po tym słowach Stefani zaczęła całować mój policzek.
Odchyliłam głowę do tyłu i przysunęłam Stefani do swojego ciała. Złączyłam nasze usta w pocałunku. Oderwałyśmy się od siebie po chwili. Stefani tylko spojrzała mi w oczy, uśmiechnęła się i pocałowała w czoło. Na nowo zajęłyśmy się ciastem.
Gdy było już w piekarniku Stefani postanowiła wziąć kąpiel. Siedziałam sama w salonie gdy do mojej głowy wpadł szalony pomysł. Postanowiłam do niej pójść. Gdy znalazłam się pod drzwiami łazienki zapukałam delikatnie. Usłyszałam jej cichy głos i weszłam do środka. Stefani leżała w wannie pełnej białej piany.
- Coś się stało? - spytała Gaga.
- Nie, ale... - zacięłam się.
- Chcesz się ze mną kąpać? - spytała
Pokiwałam głową.
- Więc wskakuj - powiedziała do mnie.
Zaczęłam powoli ściągać z siebie ubrania. W końcu pozbyłam się również bielizny. Teraz stałam przed Stefani całkowicie naga. Gaga przygryzła delikatnie swoją wargę widząc moje ciało, a ja weszłam do wody, była bardzo ciepła. Stefani przysunęła mnie do siebie przez co usiadłam na niej okrakiem. Zacząłam całować jej szyję i dekolt, a ręką zaczęłam masować jedną z jej piersi. Gaga cicho jęknęła, a jej dłoń znalazła się na moim pośladku, powoli zjeżdżając niżej. Gdy dotknęła mojej kobiecości odsunęłam się od niej.
- Stefani, bo ja... - przerwałam na chwilę - jeszcze tego nie robiłam, jestem dziewicą. - powiedziałam patrząc w dół.
- Hej, przecież to żaden wstyd - pogłaskała mnie po włosach.
- Mogę to ja zrobić Ci dobrze z twoją pomocą, bo nie za bardzo wiem co robić? - spytałam, wahając się, czy to zdanie miało sens, bo byłam zdenerwowana.
Stefani delikatnie kiwnęła głową i złączyła nasze usta. Moja ręka znów znalazła się na jej piersi, a z jej ust uciekł cichy jęk. Moja druga dłoń zjechała po brzuchu do jej krocza. Dotknęłam jej kobiecości i zaczęłam zataczać delikatne kułeczka
- Nie przestawaj - wydyszała Stefani odchylając głowę do tyłu.
Moja ręka zsunęła się trochę niżej do jej wejścia. Dotknęłam go, czułam, że pulsuje pod moim palcem
- Wejdź we mnie jednym palcem, nie bój się, nie zrobisz mi krzywdy - poinstruowała Gaga.
Zrobiłam tak jak powiedziała.
- Aaaa! - krzyknęła wyginając się w łuk.
Uśmiechnęłam się na tę reakcję.
- Teraz dołóż drugi palec - powiedziała.
Zrobiłam to, a kciukiem wróciłam na górę do jej łechtaczki. Zaczęłam szybciej poruszać palcami w jej środku a Stefani zaczęła krzyczeć moje imię i wiercić się pode mną, a ja czułam, że jej ścianki powoli zaciskają się na moich palcach.
- Emma! Boże! - krzyknęła Gaga i wygięła swoje plecy w jeszcze większy łuk niż wcześniej.
Poczułam jej soki na swoich palcach, wyciągnęłam je ze Stefani i usiadłam między jej nogami. Gaga próbowała unormować oddech.
- Dziękuję, byłaś zajebista - powiedziała do mnie, zarumieniłam się na jej słowa.
Po czym wzięła mnie na ręce w stylu panny młodej i mokrą zaniosła do sypialni. Położyła mnie na łóżku i zaczęła całować moje piersi. Czasem przygryzała moje sutki, a wtedy z moich ust uciekały jęki. W końcu zjechała językiem do mojego podbrzusza.
- Nie martw się, nie zabiorę Ci dziewictwa, zrobię coś innego - powiedziała widząc moje przerażenie.
Rozchyliła moje nogi i weszła pomiędzy nie. Zaczęła całować moją kobiecośćbi zataczać na niej kułeczka językiem
- Stefani - wydyszałam
Gaga jedynie uśmiechnęła się i kontynuowała to co właśnie robiła. Wstyd się przyznać, ale przed całe moje życie miałam orgazm może z trzy razy.
- Stefani szybciej błagam
Na moją prośbę Gaga zaczęła szybciej poruszać swoim językiem. Robiła kułeczka, całowała i łaskotała moją muszelkę, a ja nie mogłam już wytrzymać.
- Stefani! - krzyknęłam gdy byłam już u szczytu a wszytkie soki wylały się ze mnie.
Gaga zlizała wszytko swoim językiem przysunęła swoją twarz do mojej i pocałowała w usta.
- Jesteś naprawdę słodka - powiedziała kładąc się obok mnie i przykrywając nas kocem.
-----------
Rozdział z okazji urodzin Stefaci wrzucam dzisiajTakże tak...
Moja siostra (starsza) się tym załamała
Przyjaciółka zachwyciła
A ja mam nadzieję, że wam się podobało 😏
CZYTASZ
Związek z Gwiazdą/Lady Gaga
FanfictionEmma to zwykła dziewczyna, studentka architektury, która wraz ze swoją przyjaciółką pojechała na casting do teledysku Lady Gagi. Czy dziewczyna, która jest tuż po rozstaniu z chłopakiem będzie chciała zbliżyć się do gwiazdy? Stanie się jej prawą ręk...