K-12

57 10 0
                                    

Arkamı döndüm.Karşımda Poyraz'ı görünce şaşırdım doğrusu ama onun buraya gelmesi ne yeri ne de zamanıydı.

-Şey aslında bakarsan seni burada görmeyi beklemiyordum.

Benim için sürpriz oldu.

Yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi.

-Aslında bakarsan bende beklemiyordum sadece parti için gelmiştim.

İkimizde sustuk.Birbirimize bakmaktan başka birşey yapmıyorduk tabi bu bir iş sayılırsa,

-Arya!

Arkama döndüğümde merdivenlerden buraya doğru gelen Aras'ı gördüm.Tanrım! Buradan çıkmazsam benim için hiç iyi şeyler olmayacaktı.

-Şey benim bir işim çıktı da sonra konuşsak şu partiyi olur mu?Ben sana haber veririm görüşürüz.

Birşey demesine izin vermeden hızlıca yürümeye başladım.İkide bir arkamı kontrol etmek zorunda kalıyordum.Arkama bakarken aniden kahve üstüme döküldü.Önüme döndüğümde ise çocuk mahcup bir şekilde bir üstüme bir de bana bakıyordu.

-Çok özür dilerim.Of tanrım ne kadar sakarım!İyi misin?

Kahve biraz üstüme dökülmüştü.

Çok sıcak olduğu için yanmaya başlamıştım.

-Dikkat etsene biraz.Of yandım!

Elimle üstümü tutup havalandırmaya başladım.

-"İsteyerek olmadı sadece bir anlığına dalmıştım ve birden se-"

Arkama baktığımda Aras buraya doğru geliyordu.Hemen çantamı yerden alıp omzuma taktım.

-Neyse olan oldu zaten bir dahakinde dikkatli ol.

Koşarak koridorun sağ tarafına döndüm.Arkama baktığımda ise Aras bana neredeyse yetişmişti.

Üstümde kahve lekesi vardı ve canım çok fazla yanıyordu.Bu kahve cehennem sıcağından mı yapılmıştı?

-Kaçma Arya lütfen!

Hemen ilerideki kızlar tuvaletine girdim.Kabine girdikten sonra kapımı kilitleyip üstümdeki lekenin çıkması için ıslak mendilimi çantamdan çıkardım.İyice sürtmeye çalıştım ama çıkmıyordu zaten moralim yoktu birde bu yanık...

-Aaahh çok acıyor!

Gözümden yaşlar gelmeye başladı.Karnımdaki yanığa baktığımda ise ciddi bir yanık olmadığını gördüm ama bu canının yanmaması anlamına gelmiyordu.

Kapının açılıp kapanmasını duydum.Yok artık!Kızlar tuvaletine mi girdi?

-Arya aç şu kapıyı.Beni zor durumda bırakma!

Elimdeki buruşmuş ıslak mendili çöpe attım.Kendimi tutamıyordum bağırıp çağırmak yüzüne karşı o yaptığı igrençliklerin hepsini anlatmak istiyordum.Klozetin kapağına oturup ağlamaya başladım.Canım yanıyordu ve parti işi de vardı.

-Arya,sen iyi misin?

Hıçkırmaya başladım.Yanıyordu ve oldukça acıtıyordu.

-Git başımdan!

Kapıyı zorlamaya çalıştı eğer daha fazla zorlarsa büyük ihtimalle açılırdı.

-Hadi güzelim aç şu kapıyı.

-Sana git başımdan dedim!

Ağlamam zamanla durmuş onun yerine iç çekmelere dönüşmüştü.

~KURALSIZLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin