K-15

39 8 3
                                    

Oy veren ve okuyanlara çok teşekkür ediyorum.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.İyi okumalar...
      

Mesajı tekrardan okudum.Neden bana ihtiyacı vardı ki? Bu mesaj benim aklımı karıştırmıştı.Sağ omzumda hissettiğim elle birlikte Aras'ın gülen yüzünü gördüm.Gözlerinin altında hafif mor halkalar vardı ama yinede kendini fazla belli etmiyordu.Üstünde mavi bir tişört altında ise kot pantolonuyla' ben havalıyım'izlenimini veriyordu.

Telefonumu cebime koyup ona doğru döndüm.

-Günaydın tatlı kız bugün oldukça...

Devamını getirmeden önce üstümü inceledi.Şortuma fazla takıldıktan sonra devam etti."Güzel görünüyorsun fakat şort seni çirkin göstermiş."

Ona'ciddi misin?'bakışı atıp alayla sırıttım.

-Sen ne anlarsın ki hem sanane benim şortumdan?

Bileğimden tutup beni sürüklemeye başladı.

-Heey!Ne yaptığını sanıyorsun sen?Bırak beni!

Siyah arabayı görünce birden duraksadım.Bu arabaya en son kaçırılırken bindirilmiştim ve bu kaza aklıma geldikçe titrememe sebep oluyordu.Aras farketmiş olucak ki durdu.Bana doğru döndüğünde ise ben zangır zangır titriyordum.Sinirli bakışları birden endişeli bir hal almıştı.

-Arya kendine gel!

Omuzlarımdan tutup beni sallamaya başladı bense kendime gelip Aras'ı kendimden uzak tutmaya çalıştım.

-Yaklaşma bana!Mümkünse uzak dur benden.

Ellerimi göğsüne koyup ittirmeye çalıştım ama ona hiç etki bile etmemişti.Bende kasıklarına vurdum.Acıyla yüzünü buruşturup geri çekildi.Bu fırsatı değerlendirip arkama bakmadan koşmaya başladım.O kadar hızlıydım ki yerdeki taşı göremeyecek kadar sakardım.Ayağımın takılmasıyla birlikte yere kapaklandım.Ne olduğunu anlamadan Aras beni kucağına almıştı.

-İndir beni yere laftan anlamıyor musun be adam canımda acıyor zaten!

Hafif kıkırdadığını duydum.O güldükçe benim sinirlerim tavan yapıyordu. 

-İndirmezsem ne yaparsın?

Sesindeki alay pahabiçilmezdi.Bense yeni fikirler bulmak için düşünüyordum.Dizimdeki acıdan dolayı yüzümü buruşturdum.Ona kısa bir bakış atıp poposunu ısırdım.Bunu beklemediğinden dolayı vücudu kaskatı kesildi.Aklıma birden onu tahrik etmiş olduğum gerçeği gelince utancımdan yerin dibine girmek istedim.Yavaşça beni yere indirdi bense onun suratına bakamıyordum.Elleriyle yüzümü okşadı."Benim kızım benden mi utanırmış?"Sesindeki alay ve arzu beni kızarma aşamasından direk morarmaya geçirdi.Elim ayağım birbirine dolaştı ne diyeceğimi şaşırdım.

"Şey b-ben özür dilerim bilerek yapmadım gerçekten."Tanrım ben gerçekten kekelemişmiydim bu utanç verici!Yüzündeki ifadeyi görmek için kafamı yukarıya doğru kaldırdım.Tam da tahmin ettiğim gibi gülümsüyordu ama bu gülümseme daha çok masumcaydı bunu görünce birden afalladım.Gözlerimin içine baktı sanki kafamın içindeki düşünceleri okumak istermiş gibiydi.Ne yaptığını anlamasamda sesimi çıkarmadım.Birden beni kendine çekip dudaklarını benimkilerle buluşturdu.Verdiği ani tepkiyle ne yapacağımı şaşırdım.Dudakları o kadar yumuşacıktı ki kendimi yere yığılmamak için zor tutuyordum.Karşılık vermeyince daha da sert öpmeye başladı.Onu itmeye çalışsamda izin vermiyordu.Kendimi kırılmış gibi hissettim.Beni o kızlar gibi kullanmasından sinirlenmiştim ve bu öpücük hiç te masum gibi durmuyordu.En sonunda dayanamayıp saçlarını sert bir şekilde çektim.Yaptığıma pişman olmuştum çünkü bu hareketim onu daha çok tahrik etmişti.Az önce yaptığım gibi kasıklarına dizimi geçirdim.Acı bir inlemeyle beni ittirdi.Bende ona vurmaya başladım.

~KURALSIZLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin