Okuyanlara ve oy verenlere teşekkür ediyorum.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Sizi seviyorum:*
Kendimi halsiz ve hastaymışım gibi hissediyordum.Yatağımın sol tarafına dönünce bir adet tatlı Aras'ı gördüm.Bana bakıp gülümsüyordu.Hala anlamış değilim.Normalde Aras'ı sinirlendirmiştim ve üstelik trip bile atmıştım.Aras'ı düşmanım yerine koyamıyordum.Bana iyi gelmişti ya da bana öyle geliyordu.Aras'ın beni kaçırdığı günü hatırlayınca gülümsedim.Sonunun hastanede biteceğini bilseydim bu işlere burnumu sokmazdım.Aslında Arasla iyi anlaşıyorduk sadece arkadaşlarımla kavgalı olduğu için eskisi kadar yanıma gelmiyordu.Aras'ı hep arkadaşım olarak görüyorum.Mete Arasla olmama karşı çıkıyor.Bir yandan da haklı.Ne yapacağımı bilemiyorum.Ben onu yanımdan uzaklaştırmaya çalışsam da bana daha çok yakınlaşıyor.Sebebini hiç bilmiyorum ama bunu öğreneceğim en kısa zamanda.Onun kollarının arasından çıkmaya çalıştım.Yuh!Şu kasları geçebilirsem başaracağım.Kolunu kendimden uzaklaştırdığımda beni kendine daha çok çekti.
-"Çek şu kolunu.Yatağımdan da git.Mete gelirse seni öldürür!"Gözlerini aralayıp bana baktı.
-"Sanada günaydın atarlı kız."Ona gözlerimi devirdikten sonra yataktan ittirdim ve yere düştü.
-"Ne yapıyorsun sen kızım beni delirtme.Trip atacaksan başka birilerine at!"
-"Trip atmıyorum.Seni yatağımdan uzaklaştırıyorum.'Gözlerime uzunca baktı sonra gözleri üzerimi süzdü.Gülümsedi.
-"Hmm.Ayıcıklıdan sonra tavşanlı ha?Bunu sevdim."-"Ne yani,yakışmadı mı?"
Ne olduğunu anlamadan üstüme çıktı.Burunlarımız birbirine değiyordu.
-"Bence çok güzel olmuşsun.Şortuna bayıldım."Gözleri inip kalkan göğsümde kaldı.Gözleri koyulaştı.Titrek bir nefes aldıktan sonra gözlerime baktı.Bense hareketsiz duruyordum.Şu an üstümdeydi ve tahrik olmuşa benziyordu.Onu ittirdim ve yataktan kalktım.
-"S-sen ne yapıyorsun Aras?Resmen üstüme çıktın."Aras sinirle bana döndü.Heralde altından çıktığıma sinirlenmişti.
-"Dün niye gelmedin Arya?"İşte şimdi başlıyoruz.Ne diyeceğim ki,Nicholasla eğlendiğimi mi?Bu onu daha da sinirlendirirdi.
"Evet cevap bekliyorum?"-"Şey b-ben gelecektim sonra acil bir işim çıktı."
-"Ne işiymiş bu?"
-"Şey ee..şey işte.."
-"Ne söyleyeceksen söyle artık!"
Üzgünüm.Elveda dünya,elveda ayıcıklı pijamalarım,elveda sevdiklerim..
-"Bugün parkta Ilgazlar beni sıkıştırdı."-"Ne!"
-"Şey ya..bugün sinemaya gidelim mi?Harika filmler gelmiş."
-"Ilgazlar mı!Sana dokunmadılar değil mi?"
Bense konuşmadan ona bakıyordum.Dokunduğu söylenemezdi fakat istediğinde elde ederdi de.Sesimi çıkarmadım diye iyice sinirlendi.
-"Siktir!Ben o orospu çocuklarını öldürürüm."Odada depar atıyordu resmen.Böyle devam ederse Mete uyanacaktı.
-"Aras,bana dokunmadılar.Nicholas araya girdi zaten."-"Söylesene Arya.Neden bu olanlar sonradan haberim oluyor?"
-"Çok üzgünüm Aras.Zaten kimseye bahsetmedim olaydan."
Derin bir nefes aldıktan sonra gözlerine baktım.
Hayal kırıklılığı,üzüntü.
-"Görüşürüz Arya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KURALSIZLAR~
Teen FictionKuralsız bir hayat.Üniversiteli bir grubun,kuralların ne kadar saçma ve gereksiz olduğunu herkese göstermeye çalışsa da insanların çoğu bunu kabul etmiyor.Arya bu kuralları takmayan biri.Onların bu inişli çıkışlı maceraları KURALSIZLAR 'da.