Oy ve yorumlarinizi bekliyorum :*
Arya-Emily RuddTam karşımda duruyordu Aras
Demir.Burada ne işi vardı bunun?
Mete beni görse ağzıma sıçacağından emindim.Yanıma yaklaştı ve sarıldı.Ne oluyor lan niye sarıldı ki bu manyak bana? Şaşırmamı gizlemeye çalışsam da çok belli oluyordu.Aras beni bıraktıktan sonra gülümsedi.
-"Arya? Burada ne işin var?"
Etrafa göz gezdirdikten sonra rahatladı.Sanki birinden korkmuş gibiydi.
-"Buraya yalnız mı geldin?"-"E-evet e..şey ben bara gidecektim
ama.."Sözümü kesti.
-"O zaman birlikte gidelim.Benimde orda halledicek işlerim vardı zaten'Ne diyeceğimi düşünürken beni kolumdan çekişirdi.Yolda ilerlerken tökezlememek için kendimle savaşıyordum.Barın girişine geldiğimizde durdu.Etrafı kolaçan etti sonra beni barmenin olduğu kısma getirdi.Sandalyeye oturduk.Etrafı inceledim.Siyah deri koltuklar yan taraflara dizilmiş, yanında da kırmızı masalar vardı.Koltuklarda içenler,yiyişenler,uyuşturucu kullanlar bile vardı.Ne bekliyordum ki? Bale yapan kızlar mı yoksa masum olan insanlar mı?Karşımda beni izleyen yeşil gözlerle karşılaştım.Bu çocuk oldukça yakışıklıydı fakat playboy olduğu açıkça belliydi.
-"Ne içersiniz?"
Içki içmek istiyordum fakat yanımda Aras olduğu için vişne suyu söyledim.Içki içersem iyi şeyler olmayacağını biliyordum.Çocuk gülümseyip önüme vişne suyunu koydu.
-"Teşekkürler"-"Önemli değil tatlı kız."dedikten sonra Arasın önünede içki koymuştu.
Aras beni inceledikten sonra elimdeki vişne suyuna baktı.Gülümsedi.Kafasını sallayarak içkisinden bir yudum aldı.
-"Ne? dedim sorarcasına.Tekrar güldü ve elimdekine baktı:
-"Ciddi olamazsin."dedi.
-"Ne var vişne suyu sevmez misin?"
-"Hayır hayır.Yani bardayız ve sen bunu içiyorsun."
Elimdekine gülerek baktı.Sinirlendim.
-"Ne içtiğim seni ilgilendirmez ve bu kadar rahat davranma istersen.Kavgayı ne çabuk unuttun?"Yüzü aniden asıldı.Gözlerini kısıp bana bakmaya başladı.
-"Kapa çeneni!"Gözlerimi devirdim.Bunu dediğine inanamıyorum.Resmen odunluktan terfi ediyorum kendisini.Bakışları benden ayırıp arkama odaklandı.
Göz bebekleri büyüdü ve küçük bir sesle:
-"Siktir"deyip yanımdan hemen uzaklaştı arkasından bağırdım.-"Nereye?"
Arkamı döndüğümde kapıdan giren Meteyle karşılaştım.Oh iyi ki beni Arasla görmedi.Göz göze geldiğimizde kaşlarını çattı.Sinirle arkadaşlarından uzaklaşıp yanıma doğru ilerledi.Bu hiç iyi olmadı.Mete buraya gelmemi yasaklamıştı.
Geçen sene bir kaç erkek beni burada sıkıştırmıştı.Bana dokuncaklari sırada Mete ve Nicholas gelip beni aralarından kurtarmışlardı.O çocuklarıda bir güzel dövmüşlerdi.O günden beri buraya birdaha gelmemiştim ve Mete bana söz verdirtmişti.Bu sözü bugün çiğnedim ama ne yapayım alışık değilim bu sözlere.Metenin kusursuz yakışıklı yüzü tam karşımda duruyordu.Derin bir nefes aldı.Sinirli bir şekilde küfür savurdu
Bana baktı ondan sonra kayışlar koptu.
-"Senin burada ne işin var?Tanrım
beni bununla niye sınıyorsun!Arya sen bana söz vermiştin unuttun mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KURALSIZLAR~
Teen FictionKuralsız bir hayat.Üniversiteli bir grubun,kuralların ne kadar saçma ve gereksiz olduğunu herkese göstermeye çalışsa da insanların çoğu bunu kabul etmiyor.Arya bu kuralları takmayan biri.Onların bu inişli çıkışlı maceraları KURALSIZLAR 'da.