Multimedya'da Jack'in grubunun sembolik dövmesi.
Bu bölüm biraz uzun oldu.
İyi okumalar...Elya'nın bağırmasıyla daha çok sinirlenmeye başlamıştım.Daha ne olduğunu ve kim olduğunu bilmediğimiz bir katilin beni takip ettiğini bu da yetmezmiş gibi okuldaki soğuk kavalyeyle uğraşıyordum.Aklımı kaçırmama ramak kalmıştı.
"Bağırmayı bırakıp neden çözüm bulmayı denemiyoruz?"
Elly hafifçe esneyip ikimizin tartışmasını film izlermiş gibi izliyordu.Nelly'nin sorusu aklıma ufak tefek fikirler filizlenmeye başlamıştı bile...
"Aslında benim bir fikrim var."
Hepsi merakla elindeki dergileri bırakıp bana doğru döndüler.
"Bugün evime not geldiğini biliyoruz.O zaman katilin ya da bay gizemlinin evime kolayca girdiği gerçeği de var."
Derin bir nefes alıp ofladım.
Bu iş sandığımdan da zordu."Beni takip ediyor olmalı şöyle yapacağız,ilk önce Jack'i takip edeceğiz bakalım göründüğü kadar katil mi değil mi?"
Hepsi nefeslerini tutup endişeli bir şekilde aralarında bakıştılar.
"Şey,bu biraz tehlikeli değil mi Arya? Sonuçta geçen sene olanlardan sonra kimse ona yaklaşmıyor."
"Biliyorum Elya ama yapacak başka birşey bulamıyorum.Belki bir ipucu bulursak bay gizemliyi de bulabiliriz."
Derin bir sessizlikten sonra kabul ettiler.
"O zaman yarın bu işi yapıyoruz.
Bu arada plan yapmamız lazım yoksa herşey sarpa sarar.""Yarın basketbol maçı var saat yedide.Birlikte maçı izlemeye gidermiş gibi giyiniriz.Elya bizim için kıyafet ve şu eski telsizlerden getirir."dedim.
Nelly yatakta zıplayarak şarkı söylemeye başladı.
Hepimiz onun saçma şarkısına gülerek katıldık.Geç saatlere kadar iki film bitirmiş yastık savaşı yapmıştık.Elly tırnaklarına kırmızı oje sürüyor Nelly ise yerde horluyordu.
Elya ile birbirimize bakıp kıkırdadık.Horlamasını beklemiyorduk.Bildirim sesiyle komidinin üstündeki telefonuma uzandım.İndirim mesajı hergün telefonuma gelmesiyle alışveriş yaptığım bütün dükkanlara küfürlerimi yağdırıyordum.
Eğer her sabah bu mesajlarla uyanıyorsanız sizde benim gibi hissedebilirsiniz.Telefonumun kilidini açtıktan sonra bilinmeyen numaradan geldiğini gördüğümde ürpermiştim.Benim burada olduğumu muhtemelen biliyordu.Kizlara baktığımda yarı uyku yarı uyanık bir şekilde elindeki telefon ve dergilere bakıyorlardı.En sonunda dayanamayıp mesajı açtım.Kimden: Bilinmeyen Numara
Kimseye belli etmeden evin karşı tarafındaki parka gel.
Seni bekliyor olacağım.Hafifçe yutkunup üstümdekilere baktığımda noel baba baskılı pijamalarım ve çoraplarımla oldukça komik görünüyordum.
Uyanık olan Elya'ya bakıp mırıldandım."Biraz hava almaya ihtiyacım var."
Elya bana deliymişim gibi baktı."Bu saatte dışarı mı çıkacaksın?"
"Evin kenarlarında olacağım fazla uzaklaşmam."
Başını salladıktan sonra ayağa kalkıp merdivenlerden aşağa indim.Komidinin üstündeki evin anahtarlarını aldıktan sonra askıdaki siyah kapşonlu montumu üzerime geçirdim.İçimdeki ses oraya gitmememi söylese de diğer yanım tam tersini söylüyordu.Sessizce evden çıkıp kapıyı kapattım.Karşı tarafa bakınca parkın ışıklandırılmamış olması ona ürkütücü bir hava vermisti.
Gerçekten korkudan ne yapacağımı bilmiyordum fakat cevaplara ihtiyacım vardı ve ben cevabımı almadan hiçbir yere gitmiyordum.İlerledikçe ayağımın altındaki kurumuş yapraklar çıtırdıyor sessiz ortama rahatsız edici ses veriyordu.Elimdeki telefonumun ışığını açıp etrafı kolaçan ettim.
Görünürlerde kimse yoktu peki bu adam neden bugünü seçmişti?
Yürümeye devam ederken ne olduğunu anlamadan bir kol tarafından çekildim.Bağıracakken beni ağacın arkasına saklayan adam eliyle ağzımı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KURALSIZLAR~
Teen FictionKuralsız bir hayat.Üniversiteli bir grubun,kuralların ne kadar saçma ve gereksiz olduğunu herkese göstermeye çalışsa da insanların çoğu bunu kabul etmiyor.Arya bu kuralları takmayan biri.Onların bu inişli çıkışlı maceraları KURALSIZLAR 'da.