K-24 "Boşluk"

7 2 0
                                    

Multimedya'daki şarkıyla dinlemenizi tavsiye ederim.Uzun bir bölüm oldu. Okuyan herkese teşekkür ediyorum.Sizi seviyorum :) İyi okumalar..

Odamda oturmuş kristal lambaları incelerken Elya'yı düşünüyordum.Kalbimde oturmuş acıyı kabullenmemiş şu son bir kaç gündür kimseyle görüşmüyordum.Bana attığı son mesajdan sonra kendimi herkesten soyutlamış,kabuğuma çekilmiştim.Baran arada bir beni kontrol ediyor sessizce yemeğimi bırakıp gidiyordu.Bana ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu fakat kendince ergenlik dönemini atlatamayan kızlar grubuna sokmuştu beni. Sıkılmaya başladığımı anladığımda üstümü degistirip geri kaldığım derslerden not almam gerektiğini hatırlattım.
Aşağa indiğimde abim kahvaltı hazırlamış sessizce omletini yiyordu.Beni farkettiğinde sonunda bakışı atıp kahvesinden bir yudum aldı.

"Birileri atlatmış gibi"

"Seninle uğraşmak istemiyorum bu yüzden çeneni kapa ve yemeğini ye."

Keyifle yediklerini mutfak tezgahına koyup arabanın anahtarını göğsüme doğru fırlattı.Kaşlarımı kaldırıp sorarcasına ona baktığımda ise gülümseyip saçlarımı karıştırdı.

"Bebeğime iyi bak kardeşim."

"Bana arabanı verdiğine inanamıyorum!"

"Şu hallerinden kurtulduğun için sana küçük bir hediye bir de unutmadan..."

Kafamı 'ne var?'dercesine salladım.

"Böyle durumlara gireceğin zaman haber ver de senin menopoza girmiş kadın triplerine karşı önlem alayım."

Ona gözlerimi kısıp dil çıkardığımda kafasını iki yana sallayıp evden çıktı.Bende kahvaltılıkları kaldırıp çantamı aldım.Evi kilitledikten sonra arabaya binip üniversiteye doğru sürmeye başladım.

*
"Yeni gelen profesörü gördünüz mü millet?"

Nelly zıplaya zıplaya yanımıza gelip yanımdaki boş sandalyeye oturdu.Diğer ikizi de bıkmış bir şekilde kardeşine bakıp homurdandı.

"Elin adamından bize ne kardeşim."

Nelly saçlarını savurup hülyalı bir şekilde bakışlarını etrafa çevirdi.

"Seni bilmem ama adam çok yakışıklı hem de genç."

Saf bir merakla ikizlere sordum.

"Kim bu adam?"

Ulrich gürültülü bir nefes verip kaşlarını çattı.

"Siz kızların dedikodusu hiç bitmez mi!"

Elya,Ulrich'i geçiştirmek için elini salladı.

"He yavrum he."

Ders saatinin geldiğini görünce ikizler ve ben ayağa kalkıp sınıfa doğru ilerlemeye başladık.Sosyoloji dersi vardı ve ortak ders olduğu için ikizlerle birlikte girecektim.Nelly koluyla beni dürtükledi.Kaş göz işaretiyle sınıfa giren hocayı gösterince bahsettiği adamın bu olduğunu anladım.Arkadan fit bir vücudu olduğunu gösteriyordu.Yüzünü görmesemde derste yeterince göreceğimi bildiğimden pek önemsemedim.

"Bizim derse girdiğine inanamıyorum!"

"Hadi ama Nelly! Adam evli olabilir."

Elly ikizini çekiştirerek anfiden en arkalara doğru ilerledik.
Yerimize yerleştikten sonra çantamı çıkarıp içinden defterimi aldım o sıradan giren profesör konuşmaya başladı.

"Arkadaşlar sosyoloji dersi hakkında bildiklerinizi kısa bir şekilde anlatmanızı istiyorum."

Tanıdık gelen sese pek aldırmadan Elly'nin diğer notlarını almaya çalışıyordum.
Bir kaç kişi adamın sorusunu yanıtlarken önümdeki kağıtlarla uğraşıyorum.Nelly bana doğru eğilip sessiz bir şekilde uyardı.

~KURALSIZLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin