K-7

71 18 1
                                    

Hikayemi nasıl buldunuz?
Okuyanlara çok teşekkürler.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum:)

Tanrım başım çok ağrıyor.Yataktan kalkıp aynanın karşısına geçtim.

Vücuduma baktım.Bugün yorucu bir gün olacaktı.Arasla buluşacaktım bir

de yan komşumuzun köpeğine bakmam gerekiyordu.En azından kafamı dağıtan bir köpek vardı.Lavaboda ihtiyaçlarımı giderdikten sonra mutfağa indim.Mete daha uyanmamıştı.Kendime tost yaptıktan sonra hazırlanıp sessizce evden ayrıldım.Dışarısı biraz soğuktu.Şu dizimin biraz üstünde biten eteğe lanet ettim.Ben bunu giyerken aklımdan ne geçiyordu?

Sokaklardan direk çıktıktan sonra durağa gittim.Otobüs beş dakika sonra gelecekti.İlk önce köpeği gezdirip oradan Arasla buluşabilirdim.Otobüs gelince bindim.Parayı verdikten sonra boş olan bir koltuk aradım.Tesadüfe bakılırsa bir tane boş koltuk vardı.Onun yan tarafında ise otobüste karşılaştığım çocuk vardı.En iyisi görmezden gelip oturmak.Koltuğa oturduğumda çocuk beni farkedince gülümsedi.Bende yarım saat sürecek yolculuktan sıkılacağım için kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.Tam da müziğin nakaratında beni dürten çocuğun ağzını kırmak istedim.
-"Ne var?"

Çocuk elini uzatıp konuşmaya başladı.
-"Daha önce de karşılaşmıştık ama tanışmadık.Ben Poyraz."

Uzattığı eline karşılık verdim.
-"Bende Arya."

Poyrazın yüzündeki gülümsemesi arttı.
-"Memnun oldum Arya.Nerede oturuyorsun?Genelde bu otobüste karşılaşıyoruz da seninle.

-"Genelde tanımadığım insanlara adresimi vermem ama bir ipucu verebilirim.Bahçeli sitelere yakın."

Poyraz biraz bozulsa da devam etti.
-"Ben de o sitelerde kalıyorum.Belki karşılaşırız tatlı kız."

Sözünü bitirince göz kırptı.Sen de mi ya.Gelen geçen tatlı kız diyor.Kısık sesle söylendim.
-"Allah korusun!"

-"Ne? "

-"Diyorum ki şimdi ben ineceğim."

Poyrazın yanından geçip otobüsten indim.Demek adı Poyraz'mış.Fena çocuk değil ama yılışık gibi.Karşıdan geçip komşumuzun evine gittim.Evleri dublexti.Kocaman güzel bir bahçesi vardı.Zile bastım.Kapıyı teyze yerine 20 yaşındaki oğlu açtı.Beni görünce gülümsedi.
-"Günaydın Arya,içeri girsene?

-"Saol ama yapılacak işlerim var belki daha sonra."

Kapıdan tatlı bir süs köpeği çıktı.

Adı da Masha.Beyaz yumuşak tüyleri boynumu gıdıkladı.
-"Bugün parkta gezmeye ne dersin Masha?"

Tasmasındakı ipi tutup bizim parka doğru götürdüm.Kaldırımdan giderken köpek karşıdaki parkı görünce havlamaya başladı.

Bütün gücüyle koşmak istediği belliydi.
-"Sakin ol Masha.Az kaldı,geldik bile."

Karşıdan geçip hızlıca parkın içine girdik.Parkın kenarlarında kamelyalar vardı.Orta da ise büyük su fiskiyesi.Biraz ileride ise park,yol boyunca uzanan ağaçlar vardı.Park gerçekten çok güzeldi.Bizim takıldığımız yer parkın köşesindeki güzel kamelyaydı.Oralar pek tekin değil.Masha'yı alıp bizim kamelyaya doğru yürüdüm.Kamelyaya varırken bir el bileğimi tuttu.Arkamı dönünce karşımdaki Ilgaz'ı görmemle yüzümdeki gülümseme yok oldu.
-"Oooo tatlı kızımızda buradaymış."

Ilgazın yanındakiler Emre ve Furkan gülmeye başladılar.Ilgaz kahverengi saçları ve kahve renginde gözleri vardı.Yakışıklı olsa da pisliğin tekiydi.Eskiden uyuşturucu satıp barlarda takılırdı.Emre de bal rengi gözleri,koyu kumral saçlarıyla popülerdi.Genelde kızlar onun götünden hiç ayrılmaz.Furkan ise siyah saçlı mavi gözlüydü.Gizli işlerde üstüne yoktu.Mete'yle geldiğimizde onlarla karşılaşmıştık.

Mete huzursuz olsa da Ilgazlar neden se Mete'ye karşı iyilerdi.Şimdi ise karşımda duruyorlardı.Masha onlara havlamaya başladı.
-"Ne istiyorsunuz?Kolumu bırak Ilgaz!"

Ilgaz kahkaha atmaya başladı.
-"Sanmıyorum tatlı kız.Bu güzelliğe yazık olur dokunmassam."

Aaa sapık ya.Korktumdan ne yapacağımı bilemedim.Üçüde üstüme gelmeye başladı.
-"Manyak mısınız be..Siktirin gidin!"

Ben uzaklaştıkça daha da yaklaşıyorlardı.Lanet olsun duvara sıkıştım.Onlara baktığımda yüzündeki arsız gülüşleri daha da arttı.Ilgaz yanağıma ellerini koydu.Yüzü yaklaştıkça korkum artıyordu.

Keşke park yerine başka yere gitseydim.

-"Pislik herif çek elini ondan! "

Bize doğru koşan Nicholas'a baktım.

Korkumdan ayaklarım titriyordu.

Ah bir de kavga eksikti zaten.

Bu bölüm kısa oldu biliyorum.Ama telafi edeceğim size söz veriyorum.Okuyan herkezin oy ve yorumlarını bekliyorum.
Görüşmek üzere..
:*

~KURALSIZLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin