Yatağımın aşağısına kafamı sarkıtmış Emily'nin elindeki iki elbisede karar kılmaya çalışıyordum.Bu akşam ne giyeceğimi henüz karar verememiştim.Poyrazı dün akşam arayıp onunla gideceğimi söylemiştim ama içimde nedense kötü bir his vardı.Sanki Aras ve Mete'ye ihanet ediyormuş gibi hissediyordum.Söylemek gerekirse onlar benim arkadaşımdı arada arkadaştan öte olan kişilerde oluyordu ama ben kalbimi kilitlemiş kimse ona ulaşamasın diye saklamıştım.Onun orada daha rahat daha neşeli ve en önemlisi de daha güvenilir bir yerde olduğunu biliyordum.Aras'la o günden sonra hiç konuşmamıştık ya da
o denemeye kalksa ben hemen kaçacak delik arıyordum.Her seferinde kazanan bendim.Ama bunun kısa süreceği anlamına geliyordu.Selin'in sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
-Heey!Arya burada mısın?
İkiside gülerek benim duruş halime bakıyorlardı.
Ne yapayım yani ben böyle daha rahatım.
-Gülmeyi kesin de bir an önce hazırlanalım yoksa geç kalacağız!
Gülmeyi kesip elindeki elbiseleri yatağın kenarına tek tek dizdik.
Yarım saat biz elbiselere elbiselerde bize bakıyordu.
-Aslında şu siyah deri olan mini elbise nasıl? Sana yakışacağına eminim Ary.
Emily'nin gösterdiği elbiseyi elime aldım.Etekleri popomun az aşağısında bitiyordu ve oldukça seksiydi ama göğüs kısmı daha derin bir dekoltesi vardı.Çok cesur bir elbiseydi ve bunu giyebileceğimi sanmıyordum.
-Bu elbiseyi giyebilmem için daha uygun bir mekan olması gerekir ayrıca bunla hiç rahat olmam.
Selin araya girdi:
-Bir de şunu dene.
Elbiseyi elime alıp üstüme tuttum.Kırmızı uzun bir elbiseydi.Kalçasına kadar yırtmacı vardı ve straplezdi.
En azından önceki elbiseye göre daha uygun ve gösterişliydi.
-Bu elbiseyi beğendim.Ben giyiniyorum sizde o sırada hazırlanmış olun.
Banyoya doğru ilerledim.Kapıyı kapatıp üstümdekileri çıkardım.
Elbiseyi giydim,tam da üstüme oturmuştu.Sıra saçlar ve makyajlara gelmişti.Bu kısmı genelde kızlara bırakırım.
-Emily sen saçlarıyla ilgilen bende ona uygun makyaj yapacağım.
Yarım saat süren süslenmeden sonra hepimiz hazırdık.Aynadan kendime baktığımda kendimi inceleme fırsatı bulmuştum.Elbisenin yırtmacı derin ve seksiydi bir de straplez olması bu işi daha ileri boyuta götürüyordu.Saçlarımın maşalı halini sevmiştim arkadan uzun ve harika duruyorlardı.Yüzümün makyajı tam yerine oturmuştu.
-Kızlar partnerlerimize haber vermedik ve neyle gideceğiz?
Buradan o bara kadar en az kırk dakka sürüyordu.Partinin olacağı yeri çok iyi biliyordum.
Mete'nin beni oraya gitmemem için uyardığı yerdi.Şimdi ise ikimizde aynı yere gidiyorduk.
-Hadi ama burada dikilmekten ağaç olduk!
Üçümüzde partnerimize doğru ilerledik.Poyraz'ın yanına geldiğimde ise o vücudumu süzüp ıslık çaldı.
-Harika görünüyorsun Arya.
Onun arsız gülüşüne karşılık kafasına hafifçe vurdum.
-Seni sapık!Burada donarak ölmek istemiyorsak bir an önce arabaya binmeliyiz.
Biraz daha güldükten sonra ön koltuğa yerleştim.Hava oldukça serindi.Yaza yaklaşmıştık ama arada hava kendisinden ödün vermiyordu.Poyraz da üşümüş olacak ki arabanın ısıtıcılarının açtı.O sırada bende onu inceleme fırsatı bulmuştum.Altına kot pantolon üstüne beyaz bir tişört ve lacivert ceketi vardı.Bu hayliyle oldukça yakışıklı duruyordu.
-Eğer beni kesme işin bittiyse sana birşey sormak istiyorum.
Yakalanma hissiyle önüme dönüp pencereden bakmaya başladım.
-Evet?
Derin bir nefes alıp dışarıya verdi.Sesi oldukça sıkıntılı geliyordu.
-Okulda kimden kaçıyordun?
Sorduğu soruyla afallamıştım.
-Hiç kimseden.Noldu ki?
Cevap vermeden uzunca yola baktı sonra kafasını bana döndürdü.
-Bana yalan söyleme Arya.Aras'tan kaçıyordun.
Bunu nereden anladın dememe kalmadan sorum cevaplandı.
-Aras'ı okul çıkışında gördüm.
Oldukça kötü görünüyordu.Dün neler olduğunu Selin'den öğrendim.
Anlıma vurmamak için kendimi zor tuttum.Selin'e olanları anlatmıştım nerden bilebilirdim ki bunu anlatacağını?Şu parti bir an önce bitsin istiyordum.
-Her neyse.Bu sokaktan sağa dönmen gerekiyor.
Konuyu açmak istemediğimi anlayınca sustu.Sağa döndükten sonra arabayı barın yakın yerine park etti.Arabadan inip bara doğru ilerlemeye başladık.Elini nazikçe sırtıma koyup beni yönlendirdi.Bara girdiğimizde bazı kişilerin bize doğru yöneldiğini gördüm.
-Selam Arya!Tanrım ne kadar da güzel görünüyorsun.
Ömer ikimizide süzdükten sonra göz kırpıp yanımdaki Poyraz'ı gösterdi.
-Erkek arkadaşın mı?
Ona gülümseyip cevap verdim.
-Hayır sadece arkadaşım.Mete'ler nerede?
Eliyle ilerideki koltukları gösterdi.Oraya doğru baktım. Mete'nin yanındaki kızı görmemle mideme ağrılar girmeye yetmişti.Poyraz destek verircesine omzumu sıktı.Oraya doğru ilerledik ve boş olan koltuklara yerleştik.
-Selam Arya ve Poyraz.Parti güzel mi?
Mete'nin iğneleyici sorusuyla yerimden biraz doğruldum.
-Sanada merhaba Mete.Parti harika fakat bazı boya kutularının buraya gelmesi işi bozmuş.
Kız bana tek kaşını kaldırmış kızgınca bakıyordu çokta umrumda.
-Birincisi onlar boya kutusu değil bizim gibi insanlar.İkincisi ise kimin gelip gelmeyeceği sadece beni ilgilendirir işime karışma.
Ona öldürücü bakışlarımı attıktan sonra önüme döndüm.
Kapıya baktığımda ise Aras'ı görmem bir oldu.Onunla konuşmayı bırak aynı ortamda bile kalmak istemiyordum.Müzik değişince herkez olduğu yerde kaldı.Dikkat kesilmiş bir şekilde herkes gelen sesin sahibine bakıyordu.
-Beni affeder misin Arya?
Bir dahaki bölümü daha uzun yazmaya çalışacağım.Oy ve yorumlarınızi bekliyorum.
Seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KURALSIZLAR~
Teen FictionKuralsız bir hayat.Üniversiteli bir grubun,kuralların ne kadar saçma ve gereksiz olduğunu herkese göstermeye çalışsa da insanların çoğu bunu kabul etmiyor.Arya bu kuralları takmayan biri.Onların bu inişli çıkışlı maceraları KURALSIZLAR 'da.