ARC - 1 "Bu Yıl Ki Belalardan Kurtuldum!"

622 71 28
                                    


Şuradan şu başlığa bir 'Nah!' Çekeyim de içimde kalmasın.

Selam!

Medya Tony Strak!

İYİSİNİZDİR UMARIM!

YENİ BÖLÜM!

Türk Malı Marvel Sunar!

Yorumlarınızı ve Vote vermeyi unutmayın!

İYİ OKUMALAR




Üzerimdeki smokinle fazla yakışıklı olmuştum.

Orijinal hikâyede Tony Stark bu silah fuarına asla katılamamıştı çünkü Afganistan'ın bilmem neresinde tutsaktı. Ama süper zekalı ben mantıklı davranıp bildiğim bütün hikâyeyi gümbürtüye götürüp yeni baştan yazıyordum.

"Bugün başımızı belaya sokmayalım." Diyerek odadan çıkmıştım.

Happy ve Frank beni aşağıda bekliyordu, Pepper ise silah tanıtmayacaksam neden Silah fuarına gittiğim hakkında bana nutuk atmıştı.

Aşağıya indiğimde Frank'in üstünde siyah bir takım vardı. Happy her zamanki Happy'di.

Frank beni süzüp yüzünü buruşturmuştu. "Biraz daha sade giyinemez misin?" diye sorduğunda, ona büyük günah işlemiş gibi bakmıştım.

"Bunu dememişsin gibi yapacağım. Ben Tony Stark'ım tabi ki de pati çocuğu olarak en şık olanı ben olmalıyım." Diyerek kapıya doğru yürümüştüm.

'Bence fazla olmamıştı, hata sade bile giyinmiştim.'

Ben dışarı çıkınca ikisi de yanıma gelip siyah limuzine binmiştik. Elimdeki telefondan iki hafta önceki Vibranium kaçakçılarının profillerine bakıyordum.

Açıkçası Ultron Filmdeki kaçakçıyı bulursam çok iyi olacaktı. Bazen biraz daha geç gelmiş olmayı diliyorum sonra göğüsüm de bir jeneratör bulunacağını hatırlayıp iyi ki de erken geldiğime seviniyorum.

Ben telefonla ilgilenirken araba durmuştu bile.

"Geldik, Patron." Diyen sesle Happy'nin yüzüne dikiz aynasından baktım.

"Tamam, gidelim." Diyerek bekledim. Happy hızla inip arabanın arkasından dolanıp kapımı açtı.

Aşağıya indiğimde etrafımızı paparazziler çevirmişti. Frank hepsini püskürtüyordu.

"Bay Stark, şirkete gidiyormuşsunuz?"

"Bay Stark, playboy'luğu bıraktığınız söyleniyor?"

"Bay Stark, Fuar için silah yapmadığınız bilgisini aldık?"

"Bunlar doğru mu?" diye soran gazetecilere Ozan Güven gibi saldırmak istesem de hepsine gülümsemiştim. Frank beni ite kaka Fuarın bulunacağı büyük hangarın girişine getirdiğinde paparazzilere döndüm.

"Bütün sorularınızı içeride cevaplayacağım." Dedim arkamı dönüp şirkete girerken. Arkamdan hala sorular sormaya çalışıyorlardı.

'Oh! Biraz daha o kan emicilerin içinde kalsaydım kesinlikle ölecektim.'

"Konuşmak zorunda değildin." Diyen Frank'e kısa bir bakış atıp, büyük hangardaki takım elbiseli ve üstlerinde en az bin dolarlık elbiseleri bulunan kadınlara bakıyordum.

Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin