ARC - 2 "Cengiz Selçukoğlları!"

604 66 75
                                    


Selam!

İYİSİNİZDİR UMARIM!

YENİ BÖLÜM!

Türk Malı Marvel Sunar!

Yorumlarınızı ve Vote vermeyi unutmayın!

İYİ OKUMALAR !


"...yine de dönüyor."

Galileo Galilei




Pepper duyduğu şeylerin ne kadar dehşet verici şeyler olduğunu bilse de bacak bacak üstüne atıp her şeyin onun için normalmiş gibi davrandı.

"Sizin söylediklerinize körü körüne inanacak birisine mi benziyorum, Bay Hammer?" diye sordu tek kaşını kaldırarak.

Hammer'ın gülümsemesi yüzünde donmuştu. "Bana inanmamak size kalmış, Bayan Potts." Dedi umursamaz bir şekilde ama Pepper Hammer'ın gözlerindeki tedirginliği görebiliyordu.

"Korkuyorsun," dedi gülümseyerek. "Eğer, Tony ölmezse silah işinden ayrılmasından ölesiye korkuyorsun. Bana bunları anlatmanın sebebi şirketi üzerime geçirmemi istemen. Ne de olsa hükümet Tony Stark'ın ölümünü yasal olarak kabul etti. Bu yüzden Tony'nin Rusya'da diplomatik bir rehine olması Amerika için hiçbir sorun teşkil etmiyor." Pepper'ın sözleriyle Hammer'ın çenesi kasılmıştı. Pepper oturduğu koltuktan kalkarak eteğini düzelti ve donmuş olan Hammer'ın yüzüne doğru eğildi. "Korkarım ki, Bay Stark diplomatik rehine olarak bir yerde tıkılı kalabilecek birisi değil. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim, Bay Hammer." Diyerek evden çıktığında. Hammer tek kaşını kaldırarak giden kadının arkasından bakmıştı.

Hammer'da Yinsen'le konuşup evden ayrıldığında Pepper'ın dışarıda araba beklediğini görünce yanına doğru yürüdü.

"İsterseniz sizi bırakabilirim." Dediğinde, Pepper elindeki telefonu sallayıp.

"Happy şimdi gelir, bu nezaketiniz için teşekkürler." Dediğinde son kısım fazla iğneleyiciydi.

"Tabi." Deyip, arabasına binmişti. Pepper giden Hammer'a kısa bir bakış atıp yüzünü arkasındaki rüstik eve çevirmişti.

"Tony bana izah etmen gereken çok şey var."


*   *   *


Tıp fakültesinde birinci dönem ilk göreceğiniz derslerden birisi Tıp tarihidir. Evet Tıp fakültesinde de tarih denen bir ders var. Neyse, asıl konu biyokimya ilk dönem görülür. Bu ders Lisede görülen Organik kimyanın ve Biyolojinin birleşmesi olduğunu söylemem gerekir.

Biyolojiyi ne kadar sevsem de en çok sevdiğim şey Beyin'di. Kimya'dan ise bir şeyler karıştırmayı ve patlatmayı severdim. Ve, dostlar: Bu oda bir kraliyet odası olsa da, hasta ben için mükemmel bir yoğun bakım odası gibi hazırlanmıştı. Gözlerim oksijen tüpünde takılı kalmıştı.

Kapıda kesinlikle en az iki koruma vardı. Benim bu salaklardan kurtulmam gerekiyordu. Gözlerim cama takıldığında perdeler yüzünden bir şey görememiştim. Serum askılığını elimle yanıma çekip sağ elime aldım. Yavaşça ayağa kalktığımda sağ bacağım kesinlikle bir sorundu.

Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin