ARC - 2 "AMAN AMAN NEREYE GELDİK!"

556 72 16
                                    



Selam!

Medya Tony Strak!

İYİSİNİZDİR UMARIM!

YENİ BÖLÜM!

Türk Malı Marvel Sunar!

Yorumlarınızı ve Vote vermeyi unutmayın!

İYİ OKUMALAR


Kendisini kendisi olarak hissediyordu ve başka biri olmak istemiyordu. 

Artık sadece eskisinden daha iyi olmak istiyordu.

Anna Karenina Lev Tolstoy



Natasha ve ajan Coulson'ın askerleri hızla jetten inmişlerdi. Ajanların hepsinin yüzünde kar maskeleri ve ellerinde birer tane hafif makinalı silahları vardı. Silahların ağzında susturucuları takılıydı. Hepsinin adımları çok sessizdi.

Natasha eliyle sol tarafı işaret ettiğinde, Coluson başını sallayıp ajanlardan üç kişiyi Natasha'ya doğru gönderdi ve sağ taraftan gitmek için adamlarıyla anlaştı.

Sinyal Florida'nın kuzeyindeki büyük bir dağlık alandan geliyordu. Uzay görüntüsünde sinyalin gönderildiği yerde bir ağaç bile yoktu ama saçma bir şekilde yer askeri olarak da işaretlenmemişti. Ya sinyal yanlıştı ya da uzay görüntüsünden bile gizlemeyi bir şekilde başarmışlardı ki, Amerika'nın bu konuda epey önem aldıkları düşünüldüğünde HYDRA'nın ne zamandan beri bir yerlere üst kurdukları hükümet tarafından tartışılan bir konu olmuştu.

Natasha belindeki susturuculu silahını çıkartıp sol taraftan gitmeye başladığında, arkasındaki gölgelerden ajanların onu takip ettiğini anlıyordu.

Büyük bir binanın giriş kısmına gelmişlerdi. Coulson onları bekliyordu.

"Sessizce yapıyoruz." Dedi Coulson.

Natasha iç çekmişti. "Acele etmeliyiz." Dedi, sesinde endişesi ve acelesi çok belli oluyordu ki, kendince bu endişesinin ve aceleci olmasında haklılık payı vardı. Onlar burada sessizce ve protokole uygun hareket etmeye çalışırken içeride Tony acı çekiyor olabilirdi.

"Romanoff!" dedi Couslon, o da Tony'nin başına gelebilecek şeylerin çok iyi farkındaydı ama bir pervasız davranış Tony'yi canından edebilirdi. "Sessizce giriyoruz. Ben üçe kadar sayınca." Dedi arkasındaki ajanlara kısa bir göz gezdirerek hepsi başını sallamıştı.

"Bir, iki, ü..." Couslon'ın sayması, Natashan'ın içeriye dalmasıyla kesilmişti.

"Hadi giriyoruz." Dedi Couslon ajanlara. Bu görev bitiği an Natasha'yla özle olarak konuşacaktı.

Natasha içeriye girdiğinde büyük binanın içerisinde küçücük bir ses bile duyulmuyordu. Ajanlar ve Coulson'da bunu garip bulmuştu. Bu kıyamet sessizliği pek hayra alamet değildi.

Natasha elindeki silahı daha sıkı tutmuştu ta ki yerdeki kan havuzunu görene kadar.

Natasha'nın durduğunu gören Coulson anlamsızca baktı.

"Natasha neden durdun?" diye sordu görünüşü kızıl kadın tarafından kapanıyordu. Kafasını yana çevirip Natasha'nın önüne baktığında.

Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin