ARC - 1 "Benim Bir Kahramana İhtiyacım Var."

597 71 19
                                    

Selam!

Medya Tony Strak!

İYİSİNİZDİR UMARIM!

YENİ BÖLÜM!

Türk Malı Marvel Sunar!

Yorumlarınızı ve Vote vermeyi unutmayın!

İYİ OKUMALAR



Gelin size herkesin çok iyi bildiği bir şey söyleyeyim. Kaos olmadan kozmos olmazdı. Bu her zaman böyledir. Başka insanların kriz olarak gördüğü şeyleri fırsat olarak görebilirdiniz. Tabi önemli olan bunu görebilmek.

Ve ben yılardır yaşadığım felaketler yüzünden en büyük kaosları bile kendime fırsat olarak çevirebilen bir insandım.

Şimdi ise bir uçakla meselem vardı. Kaçırılacaktım

'Lanet olsun kaçırılacaktım!'

'Sorun yok.'

'Tabi ki de sorun vardı!'

Uçağın lavabosuna girdiğimde her uçakta bulunan küçük bir kabin olduğunu doğrulayabilirdim. Bir tane klozet bir lavabo ve altında ve üstünde küçük birer dolap. Genellikle peçete bulundurulurdu tabi alt dolapta temizlik malzemelerinin de olduğunu söylemeliydim. Bir uçak genellikle motor ve kanatları sayesinde uçardı.

Uçmayan bir uçağı nasıl düşürürdünüz?




***



Pepper şok geçirmekten ziyade daha çok dehşete düşmüştü. Tony Stark'ın mükemmel ötesi yapay zekâsı J.A.R.V.I.S Hackleniyordu.

Coulson hızla arkasında bekleyen bilişim uzmanlarına görevler yağdırmaya başladı.

"Bayan Potts böyle bir şey mümkünmü?" diye sormuştu Coulson.

Ajanda çok iyi biliyordu ki Tony Stark'ın yaptığı bir şeyi ne bozabilirdiniz ne de Hackleye bilirdiniz. Tony Stark'dan başkası yapamazdı.

Pepper merdivene çökmüştü.

"Hayır!" dedi ama sesi umutsuzdu.

"Hayır, Tont'den başka kimse böyle bir şey yapamaz!" derken aklına gelen şeyleri düşünmek istemiyordu. Tony'ye işkence mi ediyorlardı yoksa daha da kötüsü Tony Stark'dan bilgileri alıp öldürülmüş müydü? Daha iki gün bile tam olmamışken Tony'ye neler yaptıklarını düşünüyordu.

Coulson Pepper'ın sözleriyle yüzünü buruşturmuştu. HYDRA Ton Stark'a sevdikleri bir misafir gibi davranmayacaklarından emindi. O da korkuyordu. Tony Stark'ın yaptıkları ve yapacakları bu dünya için büyük buluşlardı ama o buluşların insanlığa tehdit olmadığını söyleyemezlerdi.

Coulson arkasında laptoplarını çıkartıp kasanın girişindeki şifre paneline kabloyla bağlanmaya çalışan adamlarına kısa bir bakış atıp.

"Kapıyı açmayı bırakın nereden yapıldığını bulun!" derken içiten içe umutlu değildi. Eğer ki mükemmel bir hacker tarafından ya da gruplar tarafından yapılıyorsa kesinlikle bulamayacaklardı ama içinden bir ses kapıyı ölseler de açamayacaklarını ve eğer yapay zekayı kırmayı çalışan kişiyi ararlarsa daha kolay olacağını düşünüyordu.

Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin