ARC - 2 "Gitti Paracıklar!"

614 78 51
                                    

Selam!

İYİSİNİZDİR UMARIM!

YENİ BÖLÜM!

Türk Malı Marvel Sunar!

Yorumlarınızı ve Vote vermeyi unutmayın!

İYİ OKUMALAR !


"İnsanın kendi ölümünü düşünmesi ne korkunç" dedi. "Hele onun yakınlaştığını bile bile kendini onu düşünmekten alıkoyamaması... Bazı insanlar hazırlık yapmadan ölmenin mutluluğuna kavuşuyorlar. Ani bir kaza, bir kalp krizi mesela. Korkmana gerek kalmadan göçüp gidiveriyorsun bu dünyadan. Sonra da düşünce diye bir şey kalmıyor. Galiba işin korkunç yanı ölmek değil, ölümden korkmak."

Bir Kedi, Bir Adam, Bir Ölüm   Zülfü Livaneli


"Başkanım bunu görmelisiniz!" diyerek hızla toplantı odasındaki televizyonu elindeki tablete bağladığında. Odadaki dört kişi şokla bakıyordu.

Ulusal kanların hepsi Kızıl Meydandaki en önemli katedrallerden birinin cayır cayır yandığını gösteriyordu. Ama bu kesinlikle önemli değildi daha önemli olan şey Frank Castle'in kucağındaki Tony Stark'tı.

"Yok artık!"


*  *  *


Şu hayatım boyunca bir kez bile bu şekilde rezil olmamışımdır. Hayır! Bu bir rezillik bile değil daha çok büyük bir şok!

Arkamda yanan katedralin sıcak havasını, Frank'in boynuna doladığım kolumda çok fazla hissediyordum.

Yüzümü Frank'in göğsüne gömmekten başka bir şey yapamamıştım. Dışarıdaki seslerin fazlasıyla farkındaydım ama o kadar sinirlerim bozulmuştu ki, tek istediğim şey büyük bir battaniyenin altına girip ağlamaktı.

"Tony," Frank'in endişeli sesini duyduğum halde bir tepki bile verememiştim. Birkaç günde hayatım o kadar büyük bir çıkmaza girmişti ki, benim bunları neden yaşadığımı bile anlayamam. Yutkunmadan edememiştim.

Frank'in kolları daha çok sıkılaşmıştı. Etrafımızdaki helikopterin pervane seslerini çok rahat duyuyordum. Büyük ihtimal etrafımız sarılmıştı.

Kıkırdadım. Frank yüzümü, göğsünden çekip yüzüme endişeyle baktı.

"İndir beni." Dedim ağlamaklı çıkan sesimle.

'Bu iş artık çok uzamıştı. O manyakların elinden beni kurtarmıştı evet ama etrafımızı sarmışlardı bile.'

'Cengiz'dim ben!'

'Bu etrafımızdaki adamlar asla beni bırakmayacaktı!'

Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin