ARC - 2 "Sonunda!"

598 77 53
                                    


Sizleri seviyorum kuzucuklarım benim!

Nasılsınız?

İyisinizdir umarım.

Yorum yapmayı ve vote atamayı unutmayın!

İyi Okumalar

Çin Malı MARVEL Sunar!


 "Beni methetme kardeşim, bana para ver!"



"Aramaya gerek yok sanırım. Asistanımda buralarda olmalı." Dediğimde Frank koluma dokunmuştu istemsizce ona dönünce bana parlak gözlerle baktığını gördüm.

'Korkunç!'


Pepper içeriye girdiğinde 'sorun yok' der gibi gülümsemiştim ama Pepper'ın mavi gözleri beni gördüğünde kocaman olmuştu.

"Aman Tanrım!" diye inlediğinde masaya dayanarak ayağa kalktım. Bir insanın benim için endişelenmesini istemiyordum. Kırk yıl boyunca hiç kimse benden endişelenmemişti ve bundan hiçbir zaman sıkıntı duymamıştım ama, şimdi üzerime bir ağırlık gibi çöküyordu.

"Pepper, iyi misin?" diye sordum, yüzü ne kadar makyajlı olsa da cildinin bir kat daha inceldiğini gözümle anlamamıştım. Frank arkamda oturuyordu. Ellerinde ve ayaklarındaki kelepçeler olmasa beni tutmak için ayağa kalkacağından çok emindim.

Pepper hızla yanıma gelip eliyle omuzlarımdan tutu. "Ne oldu sana böyle?" diye sorduğunda çapkınca gülümsemiştim.

"Biraz kadınlarla dağıtım." Derken göz ucuyla ayna cama bakıyordum, orada bizi izlediklerini çok iyi biliyordum. Ne olsa bir kez hapse atılmıştım. Bir aptallık yapıp da yeniden hapse girmeme gerek yoktu. Vücudum hatırladığım anılar yüzünden hafifçe titremişti.

Pepper benim yüzümü dikkatlice inceleyip masanın yan tarafımda oturan Frank'e takılmıştı. Pepper'ın yüzü değişmişti. Gözleri öfkeyle parlıyordu.

"Frank Castle." Dedi soğuk bir sesle. Kaşlarımı çatmıştım. Pepper'ın sesi bir saniye önce endişeliyken şimdi neden bu kadar soğuk ve serti. "Bir paralı askersin...Tony Stark'ı öldürmek için mi tutuldun?" diye sorduğunda hızla Pepper'ın ağzını elimle kapatmıştım. Gözlerim büyümüştü. Pepper eliyle, ağzında durna elimi çekmişti ama bu canımı yakmıştı.

'Bu aptal nasıl bu sonuca varmıştı!'

"Pepper ne diyorsun sen!" dedim bağırarak ama boğazımın ağrısı yüzünden yüzümü ekşitmeden edememiştim.

Pepper bana kısa bir bakış atıp Frank'e bakmıştı. Frank başını eğmiş yere bakıyordu. "Ne mi diyorum?.. Bu adam bir anda hayatına giriyor ve daha sonra kaçırılıyorsun Tony!" diye öfkeyle bağırdığında inanamayarak baktım.

Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin