ARC - 2 "Arkadaşlıkla İş Çok Farklı!"

552 67 51
                                    


Selam!

İYİSİNİZDİR UMARIM!

YENİ BÖLÜM!

Türk Malı Marvel Sunar!

Yorumlarınızı ve Vote vermeyi unutmayın!

İYİ OKUMALAR !



Mutluluğun tek bir türü vardır, ama mutsuzluk bin bir şekilde ve büyüklükte gelebilir. 

Tolstoy'un dediği gibi: "Mutluluk masal, mutsuzluk ise öyküdür."

Sahilde Kafka   -   Haruki Murakami



Frank'in sözleriyle odadaki HYDRA ajanları ona bakmışlardı. Frank'in tek odak noktası yatakta küçülmüş olan umut ışığıydı.

İçindeki öfke onun kontörlünü eline almış gibiydi. O kadar hızlı bir şekilde belindeki iki silahı çıkartıp ilk kurşunu Tony'nin başında duran adamın kafasına sıkmıştı. HYDRA ajanları ne olduğunu anlamamışlardı bile. Diğer iki ajan hızla silahlarına sarılmışken Frank kapının kenarında duran adamın göğsüne iki el ateş etmişti. Tek kalan ajan hızla Frank'e ateş ettiğinde Frank sola kayarak kurşundan kurtulmuştu. Kurşun odadaki aynayı delip geçmişti. Frank adama nefes alacak zaman vermeden kafasına sıkmıştı.

Beyaz duvarlar kan gölüne dönmüştü. Daha birkaç saniye önce yerde sadece Tony Stark'ın kanı bulunurken şimdi ise HYDRA ajanlarının kanları yeri süslüyordu.

Frank hiç düşünmeden Tony'nin yanına çöküp nefesini kontrol etmeye başladı.

"Umut ışığı..." Frank'in gözleri dolmuştu.

Tony'nin nefesleri çok sığıydı. Doktor Tony'nin kustuğu kanları görünce kendisinin bir şey yapabilme olasılığının olmadığını anlamıştı bile. Tony'nin çok büyük bir iç kanaması vardı. Frank Tony'nin az da olsa nefes aldığını görünce hızla doktora döndü.

"Onu kurtar!" dedi yalvarır bir şekilde.

Doktor yutkunmuştu ama Frank'e boş umut vermeyecekti. "Burada ne kadar müdahale edersem edeyim ameliyat gerekli." Dediğinde Frank korkuyla Tony'ye baktı.

Tony'nin acı çeker gibi yüzünü buruşturduğunu görünce gözleri yerdeki cesetlerin üzerinde gezdi daha sonra doktora baktı.

"Bana iki dakika ver." Dedi çaresiz bir şekilde. "İki dakika sonra onu hastaneye götüreceğiz." Dediğinde doktor duyduklarına şaşırmıştı. Dışarıda on beş kişi vardı ve o canavar ondan sadece iki dakika mı istiyordu. Bu adamlara nereden bulaşmışlardı. Tony Stark'ın alkolik ve değersiz bir çöp olduğunu sanıyorlardı ama nasıl olduysa Tony Stark'ın koruması HYDRA ajanlarından daha canavardı.

"D-De-Deneyeceğim" dedi doktor hızla Tony'nin başına gelerek.

Frank başını salladı. Ayağa kalkmadan önce Tony'nin toprak ve kan bulaşmış saçlarına elini geçirdi ve okşadı. "Özür dilerim." Dedi hızla yerdeki cesetlerden silahları almadan önce.

Doktor Tony'nin acı çeken bedeniyle uğraşırken, Frank gözleri kararmış bir şekilde evin kapısından iki elinde de silahla çıkmıştı.

HYDRA ajanları açılan kapıya baktıklarında hızla silahlarını eçkmiş ve ateşlemeye başlamışlardı. Frank hiç umursamadan adamları indirmeye odaklanmış bir şekilde herkesi vurmaya çalışıyordu.

Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin