Selam!
İYİSİNİZDİR UMARIM!
YENİ BÖLÜM!
Türk Malı Marvel Sunar!
Yorumlarınızı ve Vote vermeyi unutmayın!
İYİ OKUMALAR !
"Akıl hastası katillerin çoğu uysal, sessiz, sıradan insanlardır."
Agatha Christie
Yanağımda hissettiğim acıyla bağırmıştım.
"Ne vuruyorsunuz be!" diye bağırdığımda elimle ağzımı kapatmak istiyordum. "Anlamadığınız halde beni suçluyorsunuz." Dedim sitemli bir şekilde.
Yarım saattir, Cengiz Selçukoğulları olduğumu söylüyordum ama sonunda Alex denen adam patlamış olacak ki minoş yüzüme yumruk atmıştı. Canım çok acıyordu. Zaten göğsümün acısı yetmezmiş gibi bir de bunların bana verdiği acılara katlanmakla meşguldüm.
Fred denen adam sonunda bana inanmış olmalı ki ayağa kalmıştı.
'İşte böyle. Ben Tony Stark değilim bebeğim. Biliyorum onun bedeninde görünebilirim ama ruhumda bir Cengiz var.'
Alex denen adam bana öfkeyle baktıktan sonra diğer yandaşına baktı.
"Ne yapacağız? Adamın makineyi manipüle edebileceğini bilmiyorduk. Kendisini öldüremeyeceğimizi de biliyor." Diyen Alex'di.
Fred bana kısa bir bakış atıp arkasını döndü. "Ya cidden makineyi manipüle ediyor ya da çift kişilik bozukluğu var." Dediğinde, kafamın üstünde hemen bir ampül yanmıştı. 'Ah Edison görüyor musun karanlık zamanlarımda hep sen yanıma koşuyorsun.'
Alex denen adam yandaşının yanına gidip kolundan tutu. "Doktoru mu çağıracaksın?" diye sorduğunda, Fred başını salladı.
"Başka çaremiz kalmadı." Derken sesleri biraz fısıltıya dönmüştü ama duyulamayacak kadar değildi. "Jericholara sahip olmalıyız." Dediğinde Alex başını salladı. "Başkanın neden bu kadar çok istediğini anlamıyorum." Dedi sesi boştu. Meraktan çok öylesine söylenmiş bir sözdü.
Fred bana kısa bir bakış atıp arkadaşının kolundan tutarak kapının önüne doğru gittiler hala konuşuyorlardı ama ben artık duymayı geçin mırıldanmalarını bile doğru düzgün duyamıyordum.
'Pislikler, göreceksiniz siz. Gidip de dünyanın en büyük manyağını hapsetmek ne demekmiş göreceksiniz.' Ben bunları içimdeki nefretle düşünürken Fred odadan çıkmıştı.
Ben ise bir soğuk nevaleyle kalmıştım. Alex, Fred'in oturduğu yere oturup bana doğru eğildi.
"Bay Stark," dedi aşağılar bir şekilde. "Neden doğruları söylemek yerine işi zorlaştırıyorsunuz? Hayır, anlamadığım şey kaçacak bir yeriniz bile yok. Devletiniz sizi öldü olarak gösterirken sizin devlet aşkınız beni öldürüyor." Adamın dedikleriyle kaşlarımı çatmıştım.
'Ne öldü göstermesiydi bu?'
'Afganistan'da kaçırıldığında bile öldü olarak gösterilmemişti. Hiç değilse filmde böyle bir şey geçmiyordu.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)
Fanfiction'Tony Stark' artık benim adım bu! Nasıl olduğunu bilmiyorum ama kesinlikle dünyayı kurtarmaya çalışırken ölmeyeceğim! Bir Marvel klasiği- Bu bir fanfictir